6

بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه صنعت برق استان قزوین در دهه فجر

  • کد خبر : 41994
  • 12 بهمن 1399 - 16:00
بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه صنعت برق استان قزوین در دهه فجر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود: این پروژه‌ها در قالب توسعه و احداث، نیرورسانی، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ و جابجایی شبکه با هزینه‌ای بالغ بر 238 میلیارد و 93 میلیون ریال و 9 پروژه نیروگاهی با اعتباری بالغ بر 576 میلیارد و 840 میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: همزمان با دهه فجر ۱۰۵ پروژه‌ توزیع برق استان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۸میلیارد و ۹۳ میلیون ریال و ۹ پروژه نیروگاهی با اعتباری بالغ بر ۵۷۶ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سعید بهادیوند چگینی” با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح صنعت برق استان قزوین، اظهار داشت: در سال جهش تولید و همزمان با ایام دهه فجر و با تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف و شهید پرور استان تعداد ۱۰۵ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و ۹ پروژه نیروگاهی در بخش خصوصی شهرستان‌های قزوین، البرز تاکستان، بوئین زهرا، آبیک و آوج به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود: این پروژه‌ها در قالب توسعه و احداث، نیرورسانی، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ و جابجایی شبکه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۸ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال و ۹ پروژه نیروگاهی با اعتباری بالغ بر ۵۷۶ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال است.
از پروژه‌های مذکور در شهرستان قزوین ۴۰ پروژه، تاکستان ۱۵ پروژه، آبیک ۱۲ پروژه، آوج ۱۰ پروژه، البرز ۹ پروژه، بوئین زهرا ۱۵ پروژه و در محمدیه ۱۳ پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41994
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.