5

بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو با حضور رئیس جمهور

  • کد خبر : 34513
  • 08 آبان 1399 - 13:16
بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو با حضور رئیس جمهور
روحانی: طی سه ماه آینده حدود یک میلیون نفر از مردم تهران، کیفیت آب مصرفی شان بهتر می‌شود.

آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو صبح با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تسنیم، آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو صبح امروز (پنجشنبه) با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این مراسم در بخش آب‌رسانی تصفیه‌خانه ششم آب تهران با ظرفیت ۷هزار و ۵۰۰ لیتر در ثانیه و تونل انتقال آب به طول ۳۰ کیلومتر از محل سد امیرکبیر به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین با دستور رئیس جمهور سه سامانه طرح بزرگ رینگ شبکه انتقال آب شرب تهران، شامل: سامانه آب‌رسانی غرب، شرق و شمال شرقی و شهر جدید پرند) افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از واحد ۲ بخش گاز سیکل ترکیبی قشم به ظرفیت ۱۷۵ مگاوات از طرح‌های وزارت نیرو در چهارچوب «پویش هر هفته الف، ب، ایران» در استان هرمزگان هم امروز با دستور روحانی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=34513

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.