6

بهره‌برداری از پست ۲۳۰ کیلوولت شاهد در استان کرمانشاه تا پایان امسال

  • کد خبر : 6057
  • 18 تیر 1398 - 12:56
بهره‌برداری از پست ۲۳۰ کیلوولت شاهد در استان کرمانشاه تا پایان امسال

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای غرب با اشاره به رویکرد استفاده حداکثری از تجهیزات ساخت داخل در پست ۲۳۰٫۶۳ کیلوولت شاهد استان کرمانشاه، از بهره‌برداری از این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا ناصری” با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی این پروژه گفت: این […]

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای غرب با اشاره به رویکرد استفاده حداکثری از تجهیزات ساخت داخل در پست ۲۳۰٫۶۳ کیلوولت شاهد استان کرمانشاه، از بهره‌برداری از این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا ناصری” با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی این پروژه گفت: این پروژه از پروژه‌های تعریف شده در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است که با پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی و با رویکرد استفاده حداکثری از تجهیزات ساخت داخل کشور توسط شرکت برق منطقه‌ای غرب با جدیت در حال پیگیری و انجام است.
وی افزود: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تلفات و تقویت شبکه فوق‌توزیع شهرستان کرمانشاه از اهداف این پروژه است که بهره‌برداری از آن، نقش بسزایی در توسعه زیرساخت‌ها و اشتغالزایی کرمانشاه ایفا می‌کند.
ناصری گفت: تأمین سیستم اتوماسیون و رله‌های حفاظتی از جمله مهم‌ترین گلوگاه‌های این پروژه بود که با توجه به شرایط کنونی کشور و اعمال تحریم‌های ظالمانه، با پیگیری‌های مستمر و مطلوب عوامل پروژه برطرف شد و پیش‌بینی می‌شود با تأمین به‌موقع منابع مالی، پست ۲۳۰٫۶۳ کیلوولت شاهد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: این پروژه دارای دو فیدر خط ۲۳۰ کیلوولت، چهار فیدر خط ۶۳ کیلوولت، دو فیدر ترانس ۲۳۰ کیلوولت، دو فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت، دو ترانس قدرت با ظرفیت هر کدام ۱۶۰ مگاولت‌آمپر و جمعاً ۳۲۰ مگاولت‌آمپر است.
گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۱۰۳ میلیارد تومان در حال اجراست.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6057

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.