4

بهره‌برداری از ۱۴۳۰ پروژه توزیع برق استان زنجان همزمان با هفته دولت

  • کد خبر : 57190
  • 03 شهریور 1400 - 17:37
بهره‌برداری از ۱۴۳۰ پروژه توزیع برق استان زنجان همزمان با هفته دولت
همزمان با هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تعداد 1430 پروژه در حوزه تامین برق واحدهای صنعتی، کشاورزی، مراکز بهداشتی و آموزشی و درمانی و نیز اصلاح و ساماندهی شبکه‌های توزیع برق، احداث شبکه‌های توزیع برق جدید با بهره‌گیری از فناوری نوین در بازه زمانی دهه فجر سال گذشته تا ابتدای شهریور‌ماه را به بهره‌برداری خواهد رساند.

همزمان با هفته دولت، تعداد ۱۴۳۰پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با صرف اعتباری بالغ بر ۹۵۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، همزمان با هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تعداد ۱۴۳۰ پروژه در حوزه تامین برق واحدهای صنعتی، کشاورزی، مراکز بهداشتی و آموزشی و درمانی و نیز اصلاح و ساماندهی شبکه‌های توزیع برق، احداث شبکه‌های توزیع برق جدید با بهره‌گیری از فناوری نوین در بازه زمانی دهه فجر سال گذشته تا ابتدای شهریور‌ماه را به بهره‌برداری خواهد رساند.
بر این اساس، از جمله پروژه‌های  قابل بهره‌برداری در هفته دولت، پروژه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های فرسوده با بهره‌مندی از فناوری جدید کابل‌های خود نگهدار، پروژه‌های احداث شبکه جدید برای تامین برق مشترکان جدید صنعتی، کشاورزی، مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی و همچنین احداث شبکه‌های روشنایی معابر شهری و روستایی می‌توان اشاره کرد که برای بهره‌برداری این پروژه‌ها مبلغ ۹۵۱ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

 

نیروگاهیان

این گزارش می‌افزاید، از مجموع کل پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال‌جاری به تفکیک شهرستانی، تعداد ۵۰۸ پروژه با اعتبار ۳۴۲ میلیارد ریال در شهرستان زنجان، تعداد ۱۲۲ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیاردریال در شهرستان ابهر، تعداد ۳۴۳ پروژه با تخصیص اعتبار ۱۹۰میلیاردریال درشهرستان خدابنده، تعداد ۱۰۲ پروژه با صرف اعتبار ۱۱۵میلیارد ریال در شهرستان خرمدره، تعداد ۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۹ میلیارد ریال در شهرستان طارم، تعداد ۱۲۷ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در شهرستان ماهنشان، تعداد ۷۶ پروژه با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه و تعداد ۶۲ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=57190
  • نویسنده : علی زرگری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.