2
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان خبر داد:

بهره‌برداری از ۳ مجتمع آبرسانی روستایی در استان لرستان همزمان با هفته دولت

  • کد خبر : 57202
  • 03 شهریور 1400 - 21:37
بهره‌برداری از ۳ مجتمع آبرسانی روستایی در استان لرستان همزمان با هفته دولت
"حمیدرضا کرم وند" با گراميداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و اقداماتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت: ۳ مجتمع آبرسانی روستایی در استان لرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمیدرضا کرم وند” با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و اقداماتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم انجام می‌دهد. در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان لرستان نیز در ادامه فعالیت‌ها و پروژه‌هایی که در سطح استان دارد، سه مجتمع آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های دلفان (مجتمع‌های ریخان گلال و بگوردی) و چگنی (مجتمع  چم خوشه) را آماده بهره‌برداری کرده که در این هفته افتتاح خواهند شد.
وی افزود: این پروژه‌ها با اجرای بیش از ۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه داخلی، سه باب ایستگاه پمپاژ و… به بهره‌برداری خواهند رسید. با بهره‌برداری از این مجتمع‌ها ۳۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در ادامه گفت: بعد از یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته ظرف یک سال و نیم گذشته نزدیک به ۱۰۰ روستا از خدمات آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند که این ۱۰۰ روستا در قالب پروژه هایی بوده که تحت عنوان #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسیده‌اند و نزدیک به ۴۰۰ روستا هم که مشکلاتی در بحث شبکه آب داشته‌اند که با استفاده از امکانات شهری که در اختیار داشتیم رفع مشکل شدند.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز حدود ۱۳۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب نیستند که مطابق برنامه ریزی صورت گرفته در صورتی که دهیاران، بخشداران و متولیان این روستاها اعلام آمادگی و پیگیری نمایند شرکت آب و فاضلاب این آمادگی را دارد که این روستاها را نیز تحت پوشش خدمات شرکت قرار دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=57202
  • نویسنده : مهدی بابایی پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.