7
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد:

بهره‌برداری از ۸۵ پروژه توزیع برق استان فارس در دهه فجر امسال

  • کد خبر : 42000
  • 12 بهمن 1399 - 17:51
بهره‌برداری از ۸۵ پروژه توزیع برق استان فارس در دهه فجر امسال
"احمدرضا خسروی"  ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه‌ها با هدف ارتقای قابلیت اطمینان، بهبود و پایداری شبکه، بازسازی خطوط برق‌رسانی، افزایش ظرفیت و زیرساخت برای توسعه پایدار استان، تامین و بهبود روشنایی معابر عمومی و ارتقای بهره‌وری با کاهش تلفات برق انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: ۸۵ پروژه توزیع برق استان فارس با سرمایه‌گذاری حدود ۵۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “احمدرضا خسروی”  ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه‌ها با هدف ارتقای قابلیت اطمینان، بهبود و پایداری شبکه، بازسازی خطوط برق‌رسانی، افزایش ظرفیت و زیرساخت برای توسعه پایدار استان، تامین و بهبود روشنایی معابر عمومی و ارتقای بهره‌وری با کاهش تلفات برق انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های مذکور نقش مهمی در پایداری شبکه، برق‌رسانی و توسعه خدمات‌رسانی به مشترکان این استان دارد، افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۹۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، حدود ۱۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۹۵ دستگاه ترانسفرماتور با ظرفیت ۲۰ مگاولت آمپر احداث و نصب شده است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچنین از برق‌رسانی به ۷ روستای بدون برق درسطح استان فارس همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خبر داد و افزود: این تعداد روستا با احداث حدود ۱۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط، بیش از ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۸ دستگاه پست هوایی از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد.
خسروی به تعداد مشترکان برق استان نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری با اضافه شدن تعداد بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ مشترک به شبکه، اکنون تعداد کل مشترکان برق استان فارس به حدود ۹۹۲ هزار مشترک رسیده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=42000
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.