7
مدیرعامل آب و فاضلاب استان فارس خبر داد:

بهره‌برداری از ۹ پروژه آبرسانی استان فارس در دهه فجر

  • کد خبر : 41794
  • 10 بهمن 1399 - 15:40
بهره‌برداری از ۹ پروژه آبرسانی استان فارس در دهه فجر
"علی بوستانی" با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر یادآور حماسه سازی و ایثارگری مردان آزاده‌ای است که همسو با اندیشه‌های رهبری به حق‌جویی و حق‌طلبی پرداختند.

مدیرعامل آب و فاضلاب فارس از بهره‌برداری ۹ پروژه آبرسانی این استان در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،‌ “علی بوستانی” با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر یادآور حماسه سازی و ایثارگری مردان آزاده‌ای است که همسو با اندیشه‌های رهبری به حق‌جویی و حق‌طلبی پرداختند.
وی اضافه کرد: شرکت آبفای استان فارس با بهره‌برداری از ۹ پروژه آبرسانی در ۹ شهر این استان، دهه فجر امسال گرامی‌ خواهد داشت.
بوستانی ادامه داد: شرکت آبفای استان فارس ۳ حلقه چاه آب شرب (حفر و تجهیز)، بیش از ۱۷ هزار و ۳۰۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع آب، ۳ هزار و ۱۰۰ متر خط انتقال برق، ۲ باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت مجموع ۵ هزار متر مکعب با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیارد ریال را به بهره‌برداری خواهد رساند.

 

نیروگاهیان

به گفته وی با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از ۲۶ هزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان فارس در ادامه با اشاره به طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی در ماه پایانی سال گذشته، یادآور شد: در این یک سال شاهد اقدامات گسترده و اثر بخش زیادی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی در این استان بوده‌ایم.
بوستانی با تأکید بر اینکه مزایای یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی بسیار چشمگیر است، اظهار داشت: امیدوارم تا با ادامه روند همسان‌سازی‌ها شاهد مطلوب‌تر شدن خدمت‌رسانی در شهرها و روستاهای استان فارس باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41794
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.