3

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۵ پروژه صنعت برق در استان قم

  • کد خبر : 8731
  • 30 مهر 1398 - 9:16
بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۵ پروژه صنعت برق در استان قم

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۵ پروژه صنعت برق در استان قم در ادامه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و افتتاح هفتگی طرح‌های آب و برق در ساسر کشور، فردا و با حضور معاون برق و انرژی وزیر نیرو در استان قم، ۵ پروژه صنعت برق بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود. به‌گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، در این پویش سراسری، […]

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۵ پروژه صنعت برق در استان قم

در ادامه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و افتتاح هفتگی طرح‌های آب و برق در ساسر کشور، فردا و با حضور معاون برق و انرژی وزیر نیرو در استان قم، ۵ پروژه صنعت برق بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

به‌گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، در این پویش سراسری، فردا و با حضور همایون حائری، بهره‌برداری از ۴ پروژه صنعت برق آغاز و عملیات اجرایی یک پروژه نیز در مجموع به ارزش ۲ هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال (۲۲۶ میلیارد تومان) کلید خواهد خورد.
براساس این گزارش، ۴ پروژه قابل افتتاح در استان قم شامل  پست ۲۳۰ کیلوولت نیزار، پروژه تقویت پست مهدیه، دو دستگاه فیدر ۲۰ کیلوولت پست قم و نیروگاه تولید پراکنده ۱۴ مگاواتی DG است که فردا در قالب پویش الف_ب_ایران بهره‌برداری از آن آغاز خواهد شد.
ارزش این پروژه‌ها در مجموع بالغ بر ۱۵۹٫۵ میلیارد تومان است که توسط متخصصان صنعت برق کشور اجرا و اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
همچنین امروز عملیات اجرایی پروژه توسعه و تقویت پست ۲۳۰٫۶۳ کیلوولت قم نیز به ارزش بالغ بر ۶۶٫۹ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8731

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.