6

بهره‌مندی ۲۱۶ هزار و ۴۶۳ مشترک در آذربایجان‌غربی از تخفیف ۱۰۰ درصدی “برق امید”

  • کد خبر : 39964
  • 16 دی 1399 - 10:48
بهره‌مندی ۲۱۶ هزار و ۴۶۳ مشترک در آذربایجان‌غربی از تخفیف ۱۰۰ درصدی “برق امید”
"اکبر حسن‌بکلو" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با بیان این مطلب گفت: مشترکان خانگی شهری با 140 هزار و 117 مشترک گروه کم‌مصرف در بهره‌مندی از تخفیف ۱۰۰ درصدی برق امید از مجموع 447 هزار و 500 مشترک خوش مصرف پیشتاز هستند.

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی طبق زمان‌بندی وزارت نیرو از ابتدای آذرماه سال‌جاری، اجرای طرح برق امید را آغاز کرد و از ابتدای اجرای آن در مجموع ۲۱۶ هزار و ۴۶۳ مشترک خانگی شهری و روستایی از تخفیف ۱۰۰ درصدی صورتحساب برخوردار شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “اکبر حسن‌بکلو” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با بیان این مطلب گفت: مشترکان خانگی شهری با ۱۴۰ هزار و ۱۱۷ مشترک گروه کم‌مصرف در بهره‌مندی از تخفیف ۱۰۰ درصدی برق امید از مجموع ۴۴۷ هزار و ۵۰۰ مشترک خوش مصرف پیشتاز هستند.

وی با اشاره به صدور صورتحساب طبق روال گذشته برای مشترکان کم‌مصرف تاکید کرد: صورتحساب مشمول طرح برق امید همانند گذشته از طریق پیامک ارسال می‌شود، اما برای مشترکان گروه کم‌مصرف مبلغی در صورتحساب درج نشده و هزینه پرداختی آن‌ها صفر است و تا زمانی که در گروه کم مصرف باقی بمانند شامل این تخفیف خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به تفکیک تعداد مشترکان شهری و روستایی مشمول این طرح اشاره کرد و گفت: از تعداد مجموع مشترکان گروه کم‌مصرف ۱۴۰ هزار و ۱۱۷ مشترک خانگی شهری و ۷۶ هزار و ۳۴۶ مشترک روستایی از تخفیف ۱۰۰ درصدی از ابتدای اجرای طرح بهره‌مند شده‌اند.
وی تصریح کرد: تاکنون ارزش ریالی پاداش تخفیف ۱۰۰ درصدی به مشترکان کم‌مصرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39964
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.