3

بهره برداری از خط ۶۳ کیلوولت دوشان‌تپه – شهدا – پیروزی تا پیش از اوج مصرف امسال

  • کد خبر : 26953
  • 24 خرداد 1399 - 20:47
بهره برداری از خط ۶۳ کیلوولت دوشان‌تپه – شهدا – پیروزی تا پیش از اوج مصرف امسال
"مهندس بردبار" مجري طرح فوق‌توزيع شركت برق منطقه‌اي تهران اعلام کرد: به منظور تعدیل بار، افزايش پايداري و ضريب اطمينان شبكه برق مناطق 13 و 14 تهران در پيك بار(اوج مصرف برق) امسال، عمليات اجرایي خط 63 كيلوولت دومداره و چهارمداره پست‌هاي دوشان تپه – شهدا – پيروزي، به طول 15 كيلومتر مدار در حال انجام بوده و در تيرماه سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.

به منظور افزایش پایداری، تعدیل بار و بالابردن ضریب اطمینان شبکه برق منطقه ۱۳ تهران، پروژه کابل‌کشی ۶۳ کیلوولت پست‌های دوشان تپه – شهدا – پیروزی تا پیش از پیک بار(اوج مصرف برق) امسال به انجام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری برق منطقه‌ای تهران (تابش)؛ “مهندس بردبار” مجری طرح فوق‌توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد: به منظور تعدیل بار، افزایش پایداری و ضریب اطمینان شبکه برق مناطق ۱۳ و ۱۴ تهران در پیک بار(اوج مصرف برق) امسال، عملیات اجرایی خط ۶۳ کیلوولت دومداره و چهارمداره پست‌های دوشان تپه – شهدا – پیروزی، به طول ۱۵ کیلومتر مدار در حال انجام بوده و در تیرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

نیروگاهیان

بنابراین گزارش مهندس بردبار با تاکید بر موضوع استفاده از قطعات ساخت داخل مانند کابل، سرکابل، سیم- محافظ فیبرنوری، مفصل و ملزومات دیگر و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در اجرای این پروژه اضافه کرد: اجرای این خط یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شرکت برق منطقه‌ای تهران است که به منظور تعویض کابل‌های فرسوده، روغنی و قدیمی و همچنین طرح و توسعه و افزایش راندمان کابل‌ها در مرحله پایانی اجرا است و در تیرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. این گزارش اضافه می­کند مجری طرح خطوط فوق توزیع در پایان با اشاره به موانع و مشکلات ترافیکی، حفاری و عوارض زیرزمینی‌ به عنوان موانع و چالش­های اجرای طرح یاد شده، از همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری و پلیس راهورتهران، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26953

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.