8

بهره برداری از بخش بخار نیروگاه زنجان در تابستان ۱۴۰۲

  • کد خبر : 78290
  • 11 خرداد 1401 - 12:43
بهره برداری از بخش بخار نیروگاه زنجان در تابستان ۱۴۰۲
نیروگاه سیکل ترکیبی آریان زنجان امروز با حضور وزیر نیرو وارد مدار تولید برق شد در این مراسم دو واحد گازی این نیروگاه با ظرفیت ۳۶۶ مگاوات به بهره برداری رسید و همچنین واحد بخاری با ظرفیت ۲۰۰ مگاوات دردست احداث است.

وزیر نیرو گفت: بخش بخار نیروگاه ترکیبی آریان زنجان در تابستان سال آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ علی اکبر محرابیان در ارتباط زنده با اخبار ۱۴ سیما درباره نیروگاه سیکل ترکیبی آریان زنجان گفت: برنامه ریزی شده بود که در سال اول دولت یعنی از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱، ۶ هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاهی کشور افزوده شود. نیروگاهی که امروز به مرحله اتصال به شبکه رسید و انجام شد نیروگاه آریان در استان زنجان از جمله نیروگاه‌های حرارتی است که وارد شبکه تولید شد.

وزیر نیرو افزود: تا امروز بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و تا تکمیل این طرح ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد و تابستان سال آینده بخش بخار هم به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

نیروگاهیان

وی اضافه کرد: امروز از طرح‌های آبی و برقی استان زنجان بازدید داشتیم و طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به سرعت در حال پیشرفت است. امروز طرح تولید روغن ترانس در شرکت ایران ترانسفو هم به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، نیروگاه سیکل ترکیبی آریان زنجان امروز با حضور وزیر نیرو وارد مدار تولید برق شد در این مراسم دو واحد گازی این نیروگاه با ظرفیت ۳۶۶ مگاوات به بهره برداری رسید و همچنین واحد بخاری با ظرفیت ۲۰۰ مگاوات دردست احداث است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=78290
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری صدا و سیما

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.