7

بهره برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی مگاواتی شمال غرب ایران در استان اردبیل

  • کد خبر : 4558
  • 04 اردیبهشت 1398 - 16:18
بهره برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی مگاواتی شمال غرب ایران در استان اردبیل

اولین فاز نیروگاه دو مگاواتی خورشیدی با ظرفیت ۱ مگاوات، در زمینی به مساحت سه هکتار و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در جنوب شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید. براساس گزارش دریافت شده از سرمایه‌گذار این پروژه، ساخت این نیروگاه خورشیدی برای حدود ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال […]

اولین فاز نیروگاه دو مگاواتی خورشیدی با ظرفیت ۱ مگاوات، در زمینی به مساحت سه هکتار و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در جنوب شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

براساس گزارش دریافت شده از سرمایه‌گذار این پروژه، ساخت این نیروگاه خورشیدی برای حدود ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است و پیش‌بینی می‌گردد فاز دوم فرآیند احداث این نیروگاه خورشیدی با جذب اعتبارات لازم طی ماه های آینده میسر گردیده و نیروگاه مذکور با ظرفیت کامل به بهره‌برداری برسد.

با ساخت این نیروگاه، تولید انرژی پاک به میزان سالیانه ۱۶۳۰ مگاوات‌ساعت، صرفه‌جویی در مصرف سوخت فسیلی به میزان ۵۶۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در سال و کاهش سالانه انتشار گازهای آلاینده (CO۲) به میزان ۱۳۷۱ تن تحقق می یابد.(ساتبا)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=4558

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.