2

بهره برداری از نیروگاه خورشیدی ١٠٠ کیلوواتی در برق منطقه ای باختر

  • کد خبر : 132458
  • 12 خرداد 1403 - 13:28
بهره برداری از نیروگاه خورشیدی ١٠٠ کیلوواتی در برق منطقه ای باختر
علی انصاری گفت: به منظور اجرای مصوبات هیات وزیران در خصوص تأمین ٢٠ درصد از انرژی مصرفی ساختمان های دولتی از منابع انرژی تجدیدپذیر و در جهت افزایش قابلیت اطمینان تامین برق مصرفی، عملیات اجرایی احداث نیروگاه خورشیدی ١٠٠ کیلوواتی شرکت برق منطقه ای باختر در محل حوزه ستادی به پایان رسید.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، علی انصاری گفت: به منظور اجرای مصوبات هیات وزیران در خصوص تأمین ٢٠ درصد از انرژی مصرفی ساختمان های دولتی از منابع انرژی تجدیدپذیر و در جهت افزایش قابلیت اطمینان تامین برق مصرفی، عملیات اجرایی احداث نیروگاه خورشیدی ١٠٠ کیلوواتی شرکت برق منطقه ای باختر در محل حوزه ستادی به پایان رسید.
وی افزود: با احداث و بهره برداری از نیروگاه مذکور بیش از یک سوم از برق مصرفی حوزه ستادی و ساختمان دیسپاچینگ از طریق این نیروگاه تامین می شود و نقش مهمی در زمانهای پیک مصرف برای تامین برق خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132458

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.