1

بهره برداری از نیروگاه مقیاس کوچک ۵ مگاواتی در مراوه تپه استان گلستان

  • کد خبر : 133266
  • 22 خرداد 1403 - 10:43
بهره برداری از نیروگاه مقیاس کوچک ۵ مگاواتی در مراوه تپه استان گلستان
موسوی تاکامی مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق افزود: مرحله نخست این نیروگاه با توان تولید ٤ مگاوات برق به شبکه سراسری متصل شده بود که با بهره برداری از مرحله دوم طرح، این نیروگاه به طور کامل در مدار قرار گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر ، موسوی تاکامی مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر فوق افزود: مرحله نخست این نیروگاه با توان تولید ۴ مگاوات برق به شبکه سراسری متصل شده بود که با بهره برداری از مرحله دوم طرح، این نیروگاه به طور کامل در مدار قرار گرفت.
وی افزود: برق منطقه ای مازندران و گلستان با ۴٠٠ مگاوات ظرفیت نصب شده نیروگاه مقیاس کوچک حرارتی، بیشترین سهم را در تولید نیروی برق واحدهای مقیاس کوچک دارد.
وی اضافه کرد: با انجام تعمیرات اساسی واحدهای تولید پراکنده مقیاس کوچک و نیز ابلاغ شرایط جدید قراردادی و نرخهای ارتقا یافته توسط شرکت توانیر، نیروگاههای مقیاس کوچک این شرکت که جملگی وابسته به بخش خصوصی هستند، با ظرفیت کامل، توان را به شبکه سراسری تزریق می کنند.
موسوی تاکامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نصب ١٢٠ مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی مقیاس کوچک در دست اقدام است که طی روزها و هفته های آتی وارد مدار می شوند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133266

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.