3

بهره برداری از ۵٢ طرح برق رسانی در فراهان و کمیجان استان مرکزی

  • کد خبر : 121971
  • 19 بهمن 1402 - 14:13
بهره برداری از ۵٢ طرح برق رسانی در فراهان و کمیجان استان مرکزی
در مراسم بهره برداری از ٢٥ طرح توزیع برق در فراهان که با حضور مسوولان استان و شهرستان برگزار شد، استاندار مرکزی در سخنانی اظهار داشت: صنعت برق، صنعتی مهم و اساسی در عرصه خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه است که به منظور تداوم خدمت، باید در جهت توسعه زیرساختها برنامه ریزی کرد .

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر ، در مراسم بهره برداری از ٢۵ طرح توزیع برق در فراهان که با حضور مسوولان استان و شهرستان برگزار شد، استاندار مرکزی در سخنانی اظهار داشت: صنعت برق، صنعتی مهم و اساسی در عرصه خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه است که به منظور تداوم خدمت، باید در جهت توسعه زیرساختها برنامه ریزی کرد .
فرزاد مخلص الائمه با اشاره به تلاشهای انجام شده در عرصه صنعت برق گفت: خدمات پایدار و بی وقفه ارمغان تلاشگران صنعت برق است.
مهندس محمودی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: افتتاح ٣ طرح هوشمند سازی شبکه و لوازم اندازه گیری واصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق ١٠ روستا در قالب طرح بهارستان، احداث، اصلاح و بهینه سازی ۴ طرح بزرگ روشنایی معابر و احداث و بهینه سازی ١١ طرح شبکه توزیع برق از مهمترین طرحهای افتتاح شده در شهرستان فراهان محسوب می شود.
وی افزود: برای اجرای این طرحها ٢٣۵ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

بهره برداری از ٢٧ طرح در کمیجان با اعتبار ٩٢ میلیارد ریال
٢٧ طرح برق رسانی که با اعتباری بالغ بر ٩٢ میلیارد ریال در شهرستان کمیجان اجرا شده طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این مراسم نصب ۵سکسیونر گازی باهدف کنترل بار و ایجاد قدرت مانور و نصب چهار دستگاه ترانسفورماتور هوایی، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی نقاط مختلف شهر میلاجرد و ٢۵روستای شهرستان از جمله تکیه، راستگردان، کوت آباد، اسفندان، فتح آباد، محمودآباد، سوران و امامزاده عباس و اصلاح شبکه توزیع برق وپست هوایی روستای یساول، یاسبلاغ،سیجان، یوسف کهریزی، محمودآباد را از جمله این ٢٧ طرح برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=121971

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.