6

بهره برداری از پروژه دو منظوره دانشکده نفت و گاز گچساران

  • کد خبر : 27000
  • 25 خرداد 1399 - 18:16
بهره برداری از پروژه دو منظوره دانشکده نفت و گاز گچساران
پروژه دو منظوره پارکینگ و نیروگاه خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران مصادف با عید سعید فطر به اتمام رسید و به شبکه برق دانشکده نفت و گاز گچساران وصل شد. مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه یاسوج افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 600 مترمربع و با اعتبار هفت میلیارد و 650 میلیون ریال احداث شده است.

مدیر طرح‌های عمرانی دانشگاه یاسوج از آغاز به کار پروژه دو منظوره پارکینگ و نیروگاه خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایسنا، سیدروح الله موسوی گفت: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید و پیرو تصویب نامه هیات وزیران در خصوص تامین حداقل ۲۰ درصد برق مصرفی دستگاههای دولتی از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر، پروژه دو منظوره پارکینگ و نیروگاه خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران مصادف با عید سعید فطر به اتمام رسید و به شبکه برق دانشکده نفت و گاز گچساران وصل شد.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال احداث شده است.

نیروگاهیان

موسوی در خصوص مشخصات فنی این پروژه بیان کرد: پروژه دو منظوره پارکینگ و نیروگاه فتوولتائیک(خورشیدی) ۵۰ KW ON Grid بوده و نوع سازه آن از فولاد گالوانیزه گرم می باشد و نوع پنل به کار رفته در این پروژه نیز پلی کریستال ۳۲۵W گریدA ساخت شرکت تابان انرژی ایرانیان است.

مدیر طرح های عمرانی دانشگاه یاسوج ادامه داد: این نیروگاه خورشیدی، روزانه ۲۴۰ کیلو وات ساعت برق تولید می کند که توانایی تامین حدود یک سوم از برق مصرفی دانشکده را دارد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، موسوی بیان کرد: این نیروگاه همزمان با عید سعید فطر امسال به اتمام رسید و رسما بهره برداری از آن آغاز شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27000

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.