9
همزمان با هفته سی‌ام پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و توسط رئیس جمهور؛

بهره برداری از ۹ پروژه انتقال و فوق توزیع خوزستان آغاز شد

  • کد خبر : 37446
  • 14 آذر 1399 - 15:17
بهره برداری از ۹ پروژه انتقال و فوق توزیع خوزستان آغاز شد
از جمله پروژه‌هاي مهم شركت برق منطقه‌اي خوزستان كه در سي‌امين پويش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد، مي‌توان به نصب ترانس دوم پست 400 كيلوولت باغملك و افتتاح فاز اول پست‌هاي 132 كيلوولت شيبان و شهيد منجزي گتوند اشاره كرد.

همزمان با هفته سی‌ام پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و با ارتباط ویدئو کنفرانسی توسط رئیس جمهور، بهره برداری از ۹ پروژه انتقال و فوق توزیع خوزستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، ۹ پروژه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و بخش تولید در هفته سی‌ام پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس شامل پنج نیروگاه DG و تجدیدپذیر تولید برق و چهار پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع توسط محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل توانیر در شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری رسید.

از جمله پروژه‌های مهم شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که در سی‌امین پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد، می‌توان به نصب ترانس دوم پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک و افتتاح فاز اول پست‌های ۱۳۲ کیلوولت شیبان و شهید منجزی گتوند اشاره کرد.

ارزش سرمایه‌گذاری پروژه‌هایی که دیروز در خوزستان افتتاح شد بیش از هزار میلیارد تومان است.
این دومین پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در خوزستان طی سال جاری است که در آن پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به‌صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=37446
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.