5

بهره مندی ۷۲۱ هزار مشترک جدید کشور از نعمت برق/ ایجاد زیرساخت‌ها برقی کردن وسایل نقلیه

  • کد خبر : 15319
  • 01 بهمن 1398 - 13:45
بهره مندی ۷۲۱ هزار مشترک جدید کشور از نعمت برق/ ایجاد زیرساخت‌ها برقی کردن وسایل نقلیه

وزیر نیرو گفت: با اجرای طرح های جدید وزارت نیرو برای ۷۲۱ مشترک جدید برق در کشور ایجاد می شود.   بیشتر بخوانید جدی شدن طرح برقی کردن خودروها افتتاح ۲۲۷ طرح بزرگ آب و برق تا پایان سال ۱۰۰۰مشترک جدید در امور برق شمال غرب برق دارشدند   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان […]

وزیر نیرو گفت: با اجرای طرح های جدید وزارت نیرو برای ۷۲۱ مشترک جدید برق در کشور ایجاد می شود.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اردکانیان وزیر نیرو در مراسم بهره برداری ۴ هزار و ۲۹۷ طرح شرکت توزیع برق کشور به میزبانی همدان از تهیه و توزیع یک میلیون کولر گازی در مناطق گرمسیر کشور خبر داد و گفت: با توزیع این کولر‌ها گازی جلوی هدر رفت بیش از ۲ میلیون متر مکعب آب گرفته در کشور می‌شود و با توجه به کم مصرف بودن انرژی این کولر‌ها مصرف گاز هم در این مناطق هم کاهش می‌یابد.
او ادامه داد: مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت انرژی مهمترین اهداف ما در اجرای طرح‌های وزارت نیرو است.

وزیر نیرو با بیان اینکه دولت و مجلس شورای اسلامی هم حمایت خوبی از طرح‌های وزارت نیرو داشته است، گفت: امیدواریم پویش افتتاح طرح‌های الف و ب در سال‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

او خواستار اجرای طرح‌های الکترونیک در کشور شد و بیان کرد: در هفته سیزدهم هر هفته الف _ب بیش از ۴ هزار طرح حوزه برق کشور با ۲ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.

اردکانیان از ایجاد زیرساخت‌ها برای برقی کردن خودرو‌ها و وسایل نقلیه در کشور هم خبر داد افزود: امسال زیر ساخت تبدیل وسایل نقلیه برای موتور‌ها را در استان تهران و البرز به صورت پابلو در دست اجرا داریم.

اختصاص ۸ میلیون آب زیر زمینی برای توسعه صنایع کشور/افتتاح ۳۳ هزار میلیارد تومان طرح وزارت نیرو تا پایان مال
وزیر نیرو گفت:تامین انرژی و تامین منبع آب آشامیدنی برای همدان در دستور کار وزارت نیرو است
اردکانی در مراسم افتتاح طرح‌های برق کشور در همدان گفت: در بخش آب شرب همدان اولویت ماست و تامین آب صنایع هم با اصلاحیه مواد قانونی در بخش آب زیر زمینی داشته ایم

او گفت: امسال ۸ میلیون متر مکعب برای توسعه بخش صنعت در کشور از محل صرفه جویی‌ها در نظر گرفته شده است.

اردکانی ادامه داد: در استان همدان با اجرای طرح‌های تعادل بخشی و پلمب چاه‌های غیر مجاز تاکنون بیش از ۴ میلیون متر مکعب صرفه جویی منابع آب زیر زمینی را داشته ایم

وزیر نیرو در همدان گفت:هوشمندی و درایت ماموریت اصلی ما این است که با نگاه به داشته افکار را به سوی رضایت و رفاه ببریم و راه‌های پیشرفت را در کسور داشته باشیم.

او ادامه داد: ۱۶۰ میلیارد تومان برای طرح‌های برق و تامین انرژی در استان همدان داریم و نیروگاه خورشیدی همدان هم امروز افتتاح می‌شود.

اردکانیان ادامه داد: از ۷۰۰ مشترک جدید برق در کشور با افتتاح بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ طرح برق کشور به مشترکان ما اضافه شد.

وزیر نیرو با بیان اینکه تا پایان امسال ۲۲۷ طرح بزرگ را با ۳۳ هزار میلیارد تومان افتتاح می‌کنیم، گفت: فضای همکاری و همدلی راه توسعه و ایجاد امکانات را برای مردم باز می‌کند.

اردکانیان با اشاره به حوادث دی ماه در کشور و شهادت سردار سلیمانی و مردم، و سیل در سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی بی سابقه موجب خسارت به مردم و زیرساخت‌ها در این استان شد.

وزیر نیرو ایران را کشور ثروتمند دنیا دانست و گفت: مردم منابع با ارزش ما ست و چرخ توسعه کشور در حال گردش است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15319

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.