3

بهسازی شبکه انتقال برق احمدآباد مستوفی به دنبال پیگیری های مکرر شورای شهر و شهرداری

  • کد خبر : 16909
  • 15 بهمن 1398 - 15:49
بهسازی شبکه انتقال برق احمدآباد مستوفی به دنبال پیگیری های مکرر شورای شهر و شهرداری

به دنبال پیگیری های مستمر اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری احمدآباد مستوفی، امر بهسازی شبکه انتقال برق شهر از سوی اداره برق به جریان افتاده و در حال انجام است.   بیشتر بخوانید مرگ دو کارگر چاهکن بر اثر برق‌گرفتگی لزوم بهسازی و نوسازی شبکه‌های برق روستایی «سلامت»اولویت مهم دولت/برق رسانی روستاهای زیر ۱۰ […]

به دنبال پیگیری های مستمر اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری احمدآباد مستوفی، امر بهسازی شبکه انتقال برق شهر از سوی اداره برق به جریان افتاده و در حال انجام است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازاستانداری تهران،به دنبال پیگیری های مستمر اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری احمدآباد مستوفی، امر بهسازی شبکه انتقال برق شهر از سوی اداره برق به جریان افتاده و در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری احمدآباد مستوفی، در این راستا عوامل اداره برق، کار تعویض کابل های انتقال برق را در برنامه دارند و به تدریج به مرحله اجرا درمی آورند که در برخی از خیابان ها آغاز شده و به مرور در سایر خیابان ها نیز صورت می پذیرد.
در همین ارتباط امر تیرگذاری برق فشار قوی و نصب عدد ۳ ترانس در خیابان امام خمینی جنوبی(ره) انجام شده است. همچنین کار جمع آوری تیرهای مستهلک و چوبی و تعویض شبکه قدیمی و کشیدن کابل جدید ۲ مداره در خیابان شهید شجاعی نیز اجرایی شده است.
شایان ذکر است همچنین به دنبال پیگیریهای مکرر شورای شهر، امر تعویض لوله های انتقال آب شهر در نقاطی همچون خیابان های شهید رمضانی، طالقانی، قدس و… نیز انجام پذیرفته است که در بهبود شبکه آب شهری نقش موثری خواهد داشت.
گفتنی است اعضای شورای شهر در راستای انتقال درخواست های مکرر همشهریان در خصوص وضعیت نامطلوب برق و آب شهر بارها با مسئولان سازمان های متولی این امور گفت و گو کرده و به دفعات خواستار بهبود این وضعیت از سوی این ادارات شده بودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16909

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.