5

بهسازی و لایروبی کانال‌های برگشتی در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 23623
  • 14 اردیبهشت 1399 - 18:46
بهسازی و لایروبی کانال‌های برگشتی در نیروگاه رامین اهواز
رحیم سیاحی رئیس اداره تاسیسات و سوخت رسانی فاز یک و ۲ نیروگاه رامین اهواز گفت: با بهسازی و لایروبی کانال‌های برگشتی از برج‌ها و اوان کامر و حوضچه‌های ورودی به پمپ‌های گردشی، ضمن کاهش ورود رسوب و ضایعات به کندانسور‌ها، سختی و آلودگی آب کم شده و موانع ایزوله و گیت گذاری پمپ‌ها و مسیر‌های گردشی مرتفع می‌شود.

رئیس اداره تاسیسات و سوخت رسانی فاز یک و ۲ نیروگاه رامین اهواز گفت: کانال‌های برگشتی از برج‌های خنک کن و اوان کامر واحد‌های یک و ۲ این نیروگاه بهسازی و لایروبی شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم سیاحی رئیس اداره تاسیسات و سوخت رسانی فاز یک و ۲ نیروگاه رامین اهواز گفت: با بهسازی و لایروبی کانال‌های برگشتی از برج‌ها و اوان کامر و حوضچه‌های ورودی به پمپ‌های گردشی، ضمن کاهش ورود رسوب و ضایعات به کندانسور‌ها، سختی و آلودگی آب کم شده و موانع ایزوله و گیت گذاری پمپ‌ها و مسیر‌های گردشی مرتفع می‌شود.

او افزود: به دلیل وجود ضایعات ساختمانی و فرسودگی بتن سقف و جداره کانال‌ها و رسوب و گل و لای آب برج‌ها، کیفیت آب پایین آمده و باعث بالا رفتن سختی و ناخالصی آب و کثیف شدن لوله‌های کندانسور واحد‌ها و در نتیجه پایین آمدن خلا واحد‌ها شده بود که به همین دلیل با تلاش مجموعه معاونت بهره برداری، مالی، امور اداری و خدمات نیروگاه بهسازی و لایروبی این کانال‌ها و اوان کامر را اجرا کردیم.

نیروگاهیان

سیاحی تصریح کرد: با لایروبی و بهسازی کانال‌ها و اوان کامر و ورودی پمپ‌های گردشی، ضمن کاهش ورود رسوب و ضایعات به کندانسور، سختی آب نیز بهبود پیدا می‌کند و راندمان کندانسور تقویت می‌شود و این موضوع در بهبود بهره برداری و فرآیند تولید برق واحد‌های ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23623

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.