2

بهینه‌سازی شبکه برق ۴۱ روستا در دولت شهید رئیسی

  • کد خبر : 134930
  • 13 تیر 1403 - 10:13
بهینه‌سازی شبکه برق ۴۱ روستا در دولت شهید رئیسی
محمد رئیسی مدیر عامل شرکت توزی نیروی  برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۱ روستای این استان در دولت سیزدهم از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگاران جوان، محمد رئیسی مدیر عامل شرکت توزی نیروی  برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۱ روستای این استان در دولت سیزدهم از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای برق‌رسانی به ۴۱ روستای استان ۸۲ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: احداث شبکه فشار متوسط در منطقه کوچینگ شهرستان نیکشهر، احداث شبکه جدید در منطقه تلنگ شهرستان قصر قند، برق‌رسانی به چاه‌های آب شرب طرح رفع تنش آبی، احداث شبکه فشار متوسط دو مداره شهرستان مهرستان که در حال انجام است از جمله پروژه‌های شاخص انجام شده و در دست اقدام این شرکت در دولت شهید آیت‌الله رئیسی است.

وی با اشاره به برق‌رسانی روستایی عنوان کرد: شرایط برق‌رسانی به ۳۵ روستای استان انجام شده که به‌تناوب برق‌رسانی به این مناطق انجام می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه حدود ۹۹ درصد روستاهای این استان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند، اظهار کرد: قبل از انقلاب تنها ۳۳ روستای استان از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند بودند که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این عدد در حال حاضر ۵ هزار و ۷۳۸ روستا است.

وی گفت: ۲۰ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۷۲ هزار کیلومتر شبکه فشارضعیف و ۱۱ هزار دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134930

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.