5

بهینه‌سازی فیدرهای خروجی پست برق ۶۳ کیلوولت شهرستان فارسان

  • کد خبر : 5219
  • 18 خرداد 1398 - 21:56
بهینه‌سازی فیدرهای خروجی پست برق ۶۳ کیلوولت شهرستان فارسان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقا و بهینه‌سازی فیدرهای خروجی پست برق ۶۳ کیلوولت شهرستان فارسان با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد. به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مجید فرهزاد” با اعلام این خبر، کانال‌کشی، تعویض کابل‌های فرسوده خروجی پست و افزایش دو فیدر به مجموعه فیدرهای […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقا و بهینه‌سازی فیدرهای خروجی پست برق ۶۳ کیلوولت شهرستان فارسان با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مجید فرهزاد” با اعلام این خبر، کانال‌کشی، تعویض کابل‌های فرسوده خروجی پست و افزایش دو فیدر به مجموعه فیدرهای شهرستان فارسان را از جمله اقدامات این پروژه عنوان کرد و هدف از انجام آن را کاهش زمان خاموشی‌ها، برق‌رسانی به مشترکان جدید، رفع افت ولتاژ در سطح شهرستان و در نهایت تامین برق پایدار و مطمئن برای مردم عنوان کرد.
وی در ادامه ضمن تبریک اجرای این پروژه به مردم شهرستان، از صبر و بردباری مردم طی زمان بهینه‌سازی پست یاد شده قدردانی کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5219

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.