3

بهینه سازی و افزایش ظرفیت خط انتقال برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی

  • کد خبر : 14676
  • 26 دی 1398 - 13:05
بهینه سازی و افزایش ظرفیت خط انتقال برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی

بهروز آقایی از اجرای پروژه شبکه توزیع برق به منظور افزایش ظرفیت خط انتقال در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.   بیشتر بخوانید تلفات شبکه توزیع برق به ۱۰ درصد رسید / صرفه جویی ۳۸۰۰ مگاواتی برق مهندسی ارزش در طرحهای توسعه و بهینه سازی ورود مدعی‌العموم به نشتی خط لوله انتقال […]

بهروز آقایی از اجرای پروژه شبکه توزیع برق به منظور افزایش ظرفیت خط انتقال در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز آقایی در گفت وگو با عصرهامون، اظهار داشت: شبکه توزیع برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی به منظور تأمین ۲۵MVA طراحی شده است و برای فازهای دیگر قابل توسعه خواهد بود.

به گفته وی، این پروژه با هدف بهینه سازی، فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برق و افزایش ظرفیت خط انتقال توزیع بندر شهید بهشتی اجرایی می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مطالعات پروژه شبکه توزیع برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی به صورت کامل انجام شده و در مرحله اخذ تایید نهایی از شرکت مربوطه جهت اجراست.

آقایی با اشاره به قابلیت ها و مشخصات این شبکه بیان کرد: در این پروژه ۴۰ کیلومتر کابل مسلح ۲۰KV و ۹۰ کیلومتر کابل فشار ضعیف مسلح اجرا می شود.

وی در ادامه از تجهیز این مرکز به سیستم دیسپاچینگ با قابلیت صدور فرمان و مانتیتورینگ اطلاعات خبر داد و افزود: تغذیه ۶ دستگاه گنتری کرین در اسکله های شماره ۴ و ۵، تغذیه ۵۴۰ دستگاه کانتینر یخچالی و ۱۲ دستگاه RTG و بکارگیری یکی از پیشرفته ترین تابلوهای توزیع برق از دیگر قابلیت های این پروژه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به ایجاد ۵ واحد پست ساختمانی همراه با سیستم تهویه و مجهز به سیستم اطفای حریق در این شبکه گفت: ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور، ۳۰ دوربین مداربسته حفاظتی، ۵۲ دستگاه برج روشنایی تلسکوپی و ۱۴۱ دستگاه پایه روشنایی نیز در این شبکه نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14676

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.