5

بهینه سازی ژنراتور واحد چهار نیروگاه دز

  • کد خبر : 32917
  • 05 مهر 1399 - 14:45
بهینه سازی ژنراتور واحد چهار نیروگاه دز
مدیر عامل سد و نیروگاه دز گفت: رینگ ترمز ژنراتور واحد چهار نیروگاه دز بدلیل بهره برداری در سالیان متمادی دچار خراش و اعواج شده بود که انجام عملیات اصلاحی آن با همکاری واحد فنی و مهندسی شرکت تعمیرات نیروگاه‌های برق آبی در دستور کار قرار گرفت.

بهینه سازی و سنگ زنی رینگ ترمز ژنراتور واحد شماره چهار نیروگاه دز با موفقیت اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،مدیر عامل سد و نیروگاه دز گفت: رینگ ترمز ژنراتور واحد چهار نیروگاه دز بدلیل بهره برداری در سالیان متمادی دچار خراش و اعواج شده بود که انجام عملیات اصلاحی آن با همکاری واحد فنی و مهندسی شرکت تعمیرات نیروگاه‌های برق آبی در دستور کار قرار گرفت.

سعید رئوفی نسب افزود: عملیات ماشینکاری و سنگ زنی رینگ ترمز در محوطه ژنراتور از عملیات‌های نادر و کم نظیر در کار‌های بهینه سازی نیروگاهی است که با طراحی تجهیزات مورد نیاز توسط گروه فنی و مهندسی شرکت با موفقیت انجام گرفت.

وی تصریح کرد: در این عملیات نیاز به باز کردن قطعات رینگ ترمز و ارسال آن‌ها به کارگاه‌های تراشکاری نبوده و در کمترین زمان ممکن عملیات ماشینکاری با کیفیت مناسب و مطابق با استاندارد و مورد تایید مشاورین طرح انجام گرفت.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=32917

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.