4

به ازای هر درجه افزایش دما ۵ درصد مصرف برق بالا می‌رود

  • کد خبر : 29964
  • 10 مرداد 1399 - 9:14
به ازای هر درجه افزایش دما ۵ درصد مصرف برق بالا می‌رود
با توجه به اینکه مناطقی مانند مکان‌هایی که پمپاژ آب هستند، مراکز امنیتی و یا مراکز درمانی به‌ویژه در این ایام مبارزه با ویروس کرونا و ... که دارای حساسیت بیشتری هستند کمتر دچار خاموشی می‌شوند و به ناچار مناطقی که از حساسیت کمتری برخوردار هستند در اولویت خاموشی‌های احتمالی قرار می‌گیرند.

مدیر عامل برق لرستان گفت: به ازای هر درجه افزایش دما پنج درصد مصرف برق بالا می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا،فریدون خودنیا نهم مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: زمان‌بندی و مدیریت بار در سایت شرکت توزیع برق استان بارگزاری می‌شود و مردم می‌توانند درصورت نیاز استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مناطقی مانند مکان‌هایی که پمپاژ آب هستند، مراکز امنیتی و یا مراکز درمانی به‌ویژه در این ایام مبارزه با ویروس کرونا و … که دارای حساسیت بیشتری هستند کمتر دچار خاموشی می‌شوند و به ناچار مناطقی که از حساسیت کمتری برخوردار هستند در اولویت خاموشی‌های احتمالی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل برق لرستان خاطرنشان کرد: روز گذشته با توجه به خارج شدن دو نیروگاه در سطح کشور از مدار خارج شده و به همین دلیل محدودیت‌هایی در کل کشور اعمال شد که به طبع سهمیه برق در استان ما هم ده درصد محدود شد.

نیروگاهیان

خودنیا اضافه کرد: امروز و فردا با توجه به اینکه مصرف برق در کشور مقداری پائین می‌آید احتمال خیلی زیاد خاموشی نداریم.

وی ادامه داد: با تشکر از هم استانی‌هایی که در مصرف برق رعایت می‌کنند از مردم خواهشمندیم با مدیریت در مصرف برق ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29964

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.