3
همزمان با دهه فجر؛

بیش از ۱۳ هزار خانوار در مازندران از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند

  • کد خبر : 69849
  • 11 بهمن 1400 - 17:47
بیش از ۱۳ هزار خانوار در مازندران از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند
برار‌زاده با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سه حلقه چاه در نور و میاندرود گفت:  به منظور حفر و لوله‌گذاری این سه حلقه چاه اعتباری بالغ بر22 میلیارد و 500 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، از برخورداری ۱۳ هزار و ۵۸۵ خانوار از نعمت آب شرب در قالب هشت طرح آبرسانی و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه آبرسانی دیگر در سطح استان مازندران همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهزاد برارزاده” ضمن ابراز خرسندی از برخورداری بیش از ۱۳ هزار و ۵۸۵ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی طی دهه  فجر در سراسر استان مازندران اظهار داشت: هشت طرح آبرسانی شامل آبرسانی به روستای نیالا در گلوگاه، فاز ۳ مجتمع آبرسانی ولامده نکا، مجتمع آبرسانی معلم کلا ساری، تامین آب شرب در سیمرغ، آبرسانی روستای بورخیل سوادکوه شمالی همچنین آبرسانی روستای رمنت بابل، خط انتقال آب بابلسر و تامین آب شرب مرزن آباد، آماده بهره‌برداری است.

 

نیروگاهیان

وی افزود: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها، لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۲۷ کیلومتر، اصلاح و توسعه شبکه توزیع به طول ۳۴ کیلومتر، تجهیز و راه‌اندازی ۶ واحد ایستگاه پمپاژ، حفر و بازسازی ۵ حلقه چاه با دبی حدود یکصد لیتر در ثانیه همچنین بهسازی یک دهنه چشمه با دبی ۲۰ لیتر در ثانیه، احداث مخازن ذخیره به حجم بیش از هزار متر مکعب، خرید و نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور و احداث سیستم تصفیه حذف آهن -منگنز و کدورت آب با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۸ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال اجرا شده است.
برار‌زاده با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سه حلقه چاه در نور و میاندرود گفت:  به منظور حفر و لوله‌گذاری این سه حلقه چاه اعتباری بالغ بر۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=69849
  • نویسنده : بهمن آذرمنش
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.