5
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس:

بیش از ۴۵۰۰ مورد برق غیرمجاز در استان فارس شناسایی و جمع‌آوری شد

  • کد خبر : 40886
  • 28 دی 1399 - 14:45
بیش از ۴۵۰۰ مورد برق غیرمجاز در استان فارس شناسایی و جمع‌آوری شد
"احمدرضا خسروی" با بیان اینکه این مانور، با حضور 234 نفر نیروی اجرایی و فنی و در قالب 78 گروه عملیاتی در سطح استان برگزار شد، ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی شرکت توانیر درخصوص تداوم اجرای مانورهای تعمیرات شبکه‌های توزیع در روزهای پنجشنبه و جمعه پایانی هرماه، مانور جهادی "اقدام سراسری تعدیل روشنایی معابر، اصلاح انشعابات و رمز ارزها " با رویکرد برق، ایمنی و صیانت از حریم شبکه طی روزهای25 و 26 دی ماه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از شناسایی و جمع آوری ۴۵۱۵ مورد برق غیرمجاز و جمع آوری ۱۶۳ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان فارس طی برگزاری مانور سراسری “اقدام سراسری تعدیل روشنایی معابر، اصلاح انشعابات و رمز ارزها ” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “احمدرضا خسروی” با بیان اینکه این مانور، با حضور ۲۳۴ نفر نیروی اجرایی و فنی و در قالب ۷۸ گروه عملیاتی در سطح استان برگزار شد، ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی شرکت توانیر درخصوص تداوم اجرای مانورهای تعمیرات شبکه‌های توزیع در روزهای پنجشنبه و جمعه پایانی هرماه، مانور جهادی “اقدام سراسری تعدیل روشنایی معابر، اصلاح انشعابات و رمز ارزها ” با رویکرد برق، ایمنی و صیانت از حریم شبکه طی روزهای۲۵ و ۲۶ دی ماه برگزار شد.

وی، کاهش مصرف انرژی شبکه روشنایی معابر، حذف انرژی مصرفی برق‌های غیر مجاز و حذف انرژی مصرفی دستگاه‌های استخراج رمز ارزهای غیرمجاز را از اهداف این مانور عنوان و خاطرنشان کرد: در این مانور صیانت از حریم و حفاظت الکتریکی شبکه‌های توزیع نیز مد نظر قرار گرفت و ۶ هزار چراغ روشنایی تعویض و تعدیل شدند.

این مقام مسئول، ناپایداری، ایجاد نوسانات، افت ولتاژ، آسیب شبکه و سوختن وسایل برقی مشترکان را از جمله معایب استفاده غیرمجاز از شبکه‌های برق برشمرد و خاطرنشان کرد: این شرکت با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت‌ها تمام تلاش خود را در راستای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در سطح استان بکار گرفته است تا از این طریق بتوان از بروز خسارات‌های ناشی از این نوع فعالیت‌ها جلوگیری کرد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40886
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.