3

بیش از ۹ هزار دستگاه رمز ارز غیرمجاز در مشهد کشف شد

  • کد خبر : 71055
  • 26 بهمن 1400 - 14:09
بیش از ۹ هزار دستگاه رمز ارز غیرمجاز در مشهد کشف شد
"محمدرضا رمضانی" اظهار داشت: از این تعداد دستگاه کشف شده 6 هزار و 686 دستگاه مربوط به مصرف کنندگان انرژی از انشعابات موجود با تعرفه‌های مختلف بوده و 2 هزار و 543 دستگاه مربوط به افرادی بوده که از انشعاب‌های غیرمجاز استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: ۹ هزار و ۲۲۹ دستگاه رمز ارز غیرمجاز از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این منطقه کشف شده و در این رابطه حدود ۱۵۰ میلیون تومان پاداش به ۱۳۷ نفر از افراد گزارش دهنده پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدرضا رمضانی” اظهار داشت: از این تعداد دستگاه کشف شده ۶ هزار و ۶۸۶ دستگاه مربوط به مصرف کنندگان انرژی از انشعابات موجود با تعرفه‌های مختلف بوده و ۲ هزار و ۵۴۳ دستگاه مربوط به افرادی بوده که از انشعاب‌های غیرمجاز استفاده کرده‌اند.

وی تعداد آدرس‌های ورودی از درگاه‌های مختلف را شامل گزارش‌های مردمی، سامانه سمات توانیر، بازرسی شکایت توانیر، مرکز ۱۲۱ توزیع برق مشهد و پایش‌های داخلی دانست و ادامه داد: سه هزار و ۴۰۸ آدرس ورودی ثبت شده که ۵۰ درصد از این آدرس‌ها (۱۵۲۰ مورد) با اقدام موفق انجام شده است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد بیان کرد: تعداد آدرس‌هایی که منجر به کشف شده است ۶۳۰ آدرس بوده و در نهایت ۹ هزار و ۲۲۹ دستگاه غیرمجاز کشف شده که در این رابطه حدود ۲۰ مگاوات انرژی برق مدیریت بار شده است.

رمضانی با اشاره به اینکه اغلب استفاده کنندگان از دستگاه‌های رمز ارز اقدام به اجاره خانه‌های خالی از سکنه در حاشیه شهر می کنند گفت: این منازل با پایش لازم توسط توزیع برق مشهد و همکاری نیروی انتظامی و قضایی به راحتی قابل شناسایی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت رمز ارزها در نیمه دوم سال‌جاری بسیار کاهش یافته است، افزود: به دلیل اقدامات گسترده و پیشگیرانه، افزایش آگاهی مردم، کاهش قیمت ارزهای مجازی و دستورالعمل های ابلاغی و بازدارنده شاهد کاهش استفاده از دستگاه‌های غیر مجاز استخراج رمز ارز هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=71055
  • نویسنده : علیرضا روان‌دل
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.