5
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به پاون خبر داد:

تأمین مالی طرح‌های آب و فاضلاب خوزستان به ارزش حدود ۲۲ هزار میلیارد ریال

  • کد خبر : 43175
  • 26 بهمن 1399 - 22:45
تأمین مالی طرح‌های آب و فاضلاب خوزستان به ارزش حدود ۲۲ هزار میلیارد ریال
"حمیدرضا جانباز" اظهار کرد: در راستای توجه دولت به توسعه زیرساخت‌های استان خوزستان، تفاهم‌نامه‌هایی در خصوص تامین منابع مالی از طریق ساز و کار موضوع ماده (56) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو، استاندار خوزستان و روسای بانک‌های ملی، صادرات، پارسیان، رفاه، ملت، پاسارگاد، تجارت و سپه تنظیم شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به تأمین مالی طرح‌های آب و فاضلاب خوزستان به ارزش ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال، از اجرای طرح‌های آبرسانی و فاضلاب در ۷ شهر و ۲۴۰ روستای این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمیدرضا جانباز” با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های تأمین مالی طرح‌های بخش آب و فاضلاب استان خوزستان در حضور معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: در راستای توجه دولت به توسعه زیرساخت‌های استان خوزستان، تفاهم‌نامه‌هایی در خصوص تامین منابع مالی از طریق ساز و کار موضوع ماده (۵۶) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو، استاندار خوزستان و روسای بانک‌های ملی، صادرات، پارسیان، رفاه، ملت، پاسارگاد، تجارت و سپه تنظیم شد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه‌ها برای ۷ شهر و ۲۴۰ روستا با اعتبار ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به منظور توسعه زیرساخت‌های فاضلاب در شهرهای آبادان، مسجدسلیمان، بندر‌امام، ماهشهر، خرمشهر، دشت آزادگان، شادگان و آبرسانی به ۲۴۰ روستای دارای تنش آبی با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر مبادله شد.
وی افزود: با اجرای این طرح‌ها ۵۲۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری اصلی و فرعی فاضلاب، ۴۳ باب ایستگاه پمپاژ، ۴ پکیج تصفیه فاضلاب هر یک به ظرفیت هزار مترمکعب در شبانه‌روز و بهسازی تصفیه‌خانه‌های هویزه و سوسنگرد انجام و ۲۴۰ روستا آبرسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43175
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.