2
طی یک ماه انجام شد؛

تأمین و بهبود وضعیت آب شرب ۱۰۰۰ خانوار روستایی در شهرستان نیشابور

  • کد خبر : 92124
  • 21 آذر 1401 - 2:30
تأمین و بهبود وضعیت آب شرب ۱۰۰۰ خانوار روستایی در شهرستان نیشابور
"سعید همت‌آبادی" با اعلام این خبر بیان کرد: آب شرب مورد نیاز این تعداد خانوار با اجرای پنج پروژه از جمله، اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع، نوسازی انشعابات و عملیات مرمت لوله جدار چاه تأمین شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای نیشابور از تامین و بهبود وضعیت آب حدود ۱۰۰۰ خانوار ساکن در پنج روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سعید همت‌آبادی” با اعلام این خبر بیان کرد: آب شرب مورد نیاز این تعداد خانوار با اجرای پنج پروژه از جمله، اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع، نوسازی انشعابات و عملیات مرمت لوله جدار چاه تأمین شد.

وی با اشاره به طرح آبرسانی یکی از روستاهای شهرستان نیشابور، تصریح کرد: تأمین آب روستای “آق‌قایه” با ۱۵۰ خانوار از سال ۹۵ به صورت سیار و از طریق تانکر تأمین می‌شد، به رغم شروع پروژه تامین آب این روستا در سال ۹۶ و اجرای سه هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال، به دلیل عدم تامین اعتبار لازم این طرح متوقف شد.

 

 

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه با مشارکت بنیاد حاج اکبر ابراهیمی این روستا از چرخه آبرسانی سیار خارج شد، اضافه کرد: دو روستای “تلی” و “فاضل آباد” هم با ۱۳۰ خانوار جمعیت به همت خیر آبرسان کشور و با اجرای سه هزار و ۷۰۰ متر لوله‌گذاری  از نعمت آب شرب برخوردار شدند.

همت آبادی با بیان اینکه روستای ۴۰۰ خانواری “گلبوسفلی” نیز با اجرای ۱۳۰۰ متر لوله‌گذاری آبدار شد، از رفع مشکل کمبود آب روستای “خوجان” در بخش مرکزی این شهرستان با جمعیت ۳۰۰ خانوار خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بروز اتفاق در منبع تامین آب ساکنان این روستا، پس از ترمیم لوله جدار چاه و نصب الکتروپمپ، شبکه توزیع روستا وارد مدار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=92124
  • نویسنده : پروانه عابدین
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.