2

تأکید مسولان بر مدیریت بهینه مصرف سوخت/ مصرف بنزین رکورد زد

  • کد خبر : 126698
  • 07 فروردین 1403 - 13:25
تأکید مسولان بر مدیریت بهینه مصرف سوخت/ مصرف بنزین رکورد زد
در ایام نوروز، مصرف بنزین به شدت افزایش می‌یابد.  علت اصلی این افزایش ترافیک چند برابر بیشتر از روزهای معمول است که موجب ترافیک شدید در جاده‌ها و شهرها می‌شود

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از اکونگار ، در ایام نوروز، مصرف بنزین به شدت افزایش می‌یابد.  علت اصلی این افزایش ترافیک چند برابر بیشتر از روزهای معمول است که موجب ترافیک شدید در جاده‌ها و شهرها می‌شود. همچنین سفرهای خانوادگی، سفرهای تفریحی و بازدید از مکان‌های گردشگری موجب افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و در نتیجه افزایش درخواست بنزین می‌شود. وی افزود: در روزهای شنبه، چهارم فروردین‌ماه و یکشنبه، پنجم فروردین‌ماه نیز به‌ترتیب ۱۲۰.۵ و ۱۲۲.۵ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این اعداد نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال (چهارم و پنجم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) با ۱۱۰ و ۱۲۰.۹ میلیون لیتر، به‌ترتیب ۹.۵ و ۱.۳ درصد رشد یافته است. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هموطنان تصریح کرد: نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور و آماده‌باش کامل ستاد، مناطق و نواحی این شرکت تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت. بر اساس اعلام وزارت نفت، در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126698

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.