3

تابستانی بدون خاموشی؛ اولویت مهم نیروگاه‌های برق/ افزایش ۴ برابری پاداش‌های مدیریت مصرف برق

  • کد خبر : 108405
  • 02 مرداد 1402 - 10:44
تابستانی بدون خاموشی؛ اولویت مهم نیروگاه‌های برق/ افزایش ۴ برابری پاداش‌های مدیریت مصرف برق
ویدیو

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین، اولویت مهم نیروگاه‌های برق را پشت سر گذاشتن تابستانی بدون خاموشی، همانند سال گذشته اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، ابوالفضل موتابها اظهار کرد: با توجه به اینکه تکرار تابستانی بدون خاموشی مهمترین اولویت نیروگاه‌های برق کشور در نظر گرفته شده، از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال هفت هزار و ۵۴ مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور افزوده شد و این مساله شرایطی را ایجاد کرد تا ما بتوانیم پنج هزار مگاوات ناترازی تولید را پوشش دهیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون و با قرار گرفتن در فصل گرم سال به طور طبیعی با افزایش مصرف تولید انرژی الکتریکی روبرو هستیم، تاکید کرد: سال گذشته با همراهی خوب مردم و افزایش تولید صورت گرفته توانستیم تابستانی بدون خاموشی را سپری کنیم.

وی ادامه داد: ما همه ساله افزایش مصرف برق را تا هفت درصد در سطح کشور داریم اما در حوزه مصرف خانگی و با کمک و همراهی مردم نه تنها در سال ۱۴۰۱ افزایش مصرف برق نداشتیم بلکه تا حدود چهار درصد نیز کاهش مصرف انرژی الکتریکی را شاهد بودیم که البته با اعمال سیاست‌های وزارت نیرو و تخصیص پاداش های پنج برابری صرفه جویی در نظر گرفته شده به این مساله مهم دست پیدا کردیم.

موتابها با اشاره به اینکه پاداش‌های وزارت نیرو شامل حدود ۴۰ درصد از مشترکان برق شد، خاطرنشان کرد: در بخش پرداخت پاداش‌ها، امسال قوی‌تر از سال گذشته به این موضوع پرداخته شده تا جایی که از ۱۴۰ اقدام در دستور کار وزارت نیرو، ۴۰ اقدام آن به مدیریت مصرف باز می‌گردد و پاداش‌های در نظر گرفته شده برای امسال نیز از پنج به ۲۰ برابر افزایش یافته است.

 

 

نیروگاهیان

مدیر عامل نیروگاه حرارتی شهید رجایی اضافه کرد: در حوزه پرداخت پاداش‌ها، تفاوتی که امسال نسبت به سال گذشته داریم این است که پارسال تنها مشترکانی که کمتر از الگوی مصرف، مصرف انرژی الکتریکی را لحاظ کردند مشمول دریافت پاداش می‌شدند اما در سال ۱۴۰۲ علاوه بر این دسته از مشترکان، شهروندانی که مصرف سال گذشته شان بالاتر از الگوی مصرف بود اما امسال توجه ویژه‌ای به مصرف خود داشته باشند و مصرف برق خود را تغییر بدهند نیز مشمول دریافت پاداش‌های ۲۰ برابری خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=108405
  • نویسنده : امیرحسین ایرانخواه
  • ارسال توسط :
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.