3

تامین انرژی برق صنایع تولیدی اولین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور

  • کد خبر : 21624
  • 25 فروردین 1399 - 17:43
تامین انرژی برق صنایع تولیدی اولین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور

مدیراموربرق شرق کرمان گفت: تامین انرژی برق صنایع تولیدی، اولین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور خواهد بود و ما به عنوان خادم ملت در این صنعت همه سعی و توان خودرا برای تحقق این مهم به کار خواهیم گرفت. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر […]

مدیراموربرق شرق کرمان گفت: تامین انرژی برق صنایع تولیدی، اولین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور خواهد بود و ما به عنوان خادم ملت در این صنعت همه سعی و توان خودرا برای تحقق این مهم به کار خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ،مدیر امور برق شرق کرمان گفت: فعالیت های نصب، اصلاح و خدمت رسانی به مردم، متقاضیان و مشترکان برق تعطیل بردار نیست.
مهندس جواد جعفری در گفت و گویی اظهار کرد: با وجود گسترش ویروس کرونا، خدمات اموربرق شرق کرمان به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و اختلال در روند انجام فعالیت های نصب، اصلاح و خدمت رسانی به مردم، متقاضیان و مشترکان انشعاب برق، به طور شبانه روزی ادامه دارد.
وی افزود: فعالیت های محوری نصب و اصلاح قابل توقف نیست لذا با مد نظر قرار دادن پروتکل های بهداشتی و مراقبتی، باید این فعالیت ها، طرح ریزی شده و هماهنگ باشد تا از ایجاد اختلال و مانع در انجام فعالیت های راهبردی اجتناب شود.

نیروگاهیان

جعفری با بیان اینکه ماموران قرائت کنتور و لوازم اندازه گیری روزانه پایش سلامت می شوند، اظهارداشت : اقلام بهداشتی لازم و ضروری از قبیل محلول های ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و لباس مناسب که بتواند محافظت لازم را برای عوامل تحت پوشش ایجاد کند با مشارکت امورخدمات تهیه و دراختیار همکاران قرارداده شده است.
وی بااشاره به پویش صنعت برق همیشه بیدار گفت: دراین دوران حساس که کشور درگیر بیماری کرونا است، دغدغه پرسنل صنعت برق ، تامین برق پایدار شهروندان به خصوص بیمارستان ها و مراکز درمانی است .
مدیراموربرق شرق کرمان با اشاره به شعارسال نیز گفت: تامین انرژی برق صنایع تولیدی، اولین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشورخواهد بود و ما به عنوان خادمان ملت در این صنعت ،همه سعی و توان خودرا برای تحقق این مهم به کار خواهیم گرفت.
جعفری با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش مراجعات حضوری ،از ایجاد میز خدمت الکترونیکی برای ارایه خدمات به مشترکان خبردادو گفت: مشترکان می توانند از طریق سایت www.nked.co.ir تمامی خدمات مورد نیاز خود را به شکل الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.
وی بابیان اینکه در سال گذشته قبوض کاغذی برق در کل کشور حذف شد، عنوان کرد: این امور با مشارکت همکاران ( مامورین قرائت و لوازم اندازه گیری ) نسبت به ثبت بیش از ?? درصد شماره موبایل مشترکین حوزه برق شرق کرمان اقدام کرد و با واگذاری خدمات مشترکان به دفاتر پیشخوان دولت، مردم در هر نقطه از شهر می توانند بدون مراجعه حضوری، درخواست های خودرا ثبت و پیگیری کنند.
جواد جعفری در پایان ضمن تشکر از مساعدت ، مشارکت و هم دلی همکاران برای خدمات رسانی سریع و بیشتر به مشترکان گفت: توزیع برق شمال کرمان با توجه به حضور جوانان متخصص ، باتجربه و دارای پتانسیل رشد، در رتبه های برتر بین شرکتهای توزیع قرار دارد و تنها با مدیریت جامع و هدفمند و نگاه ویژه به افق برنامه استراتژیک ،به جایگاه مورد وثوق شرکت دست می یابیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21624

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.