5

تامین برق و روشنایی سایتهای گردشگری جزیره لارک در اولویت توزیع برق هرمزگان است

  • کد خبر : 24398
  • 22 اردیبهشت 1399 - 11:02
تامین برق و روشنایی سایتهای گردشگری جزیره لارک در اولویت توزیع برق هرمزگان است
مهندس عليرضا رنجبر در بازديد از فيدرهاي توزيع برق جزيره از سرويس و تعميرات اساسي مولدهاي برق لارك به منظور افزايش راندمان و كاهش استهلاك اين مولدها خبر داد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان طی بازدید از تاسیسات برق جزیره لارک از نزدیک روند تولید و توزیع برق در این جزیره را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، مهندس علیرضا رنجبر در بازدید از فیدرهای توزیع برق جزیره از سرویس و تعمیرات اساسی مولدهای برق لارک به منظور افزایش راندمان و کاهش استهلاک این مولدها خبر داد.
مهندس رنجبر همچنین در بازدید از نیروگاه جزیره لارک اظهار داشت: با توجه به رطوبت بسیار بالای جزیره و فرسودگی سریع تاسیسات، تدوین دستورالعمل های نوین علمی جهت ارایه برنامه مناسب به منظور کاهش مشکلات و همچنین تعویض قطعات و نوسازی تاسیسات طبق برنامه مذکور در اولویت قرار دارد.

نیروگاهیان

وی همچنین در بازدید از پروژه درحال احداث گردشگری این جزیره گفت: باتوجه به اهمیت این پروژه در سطح ملی ، تامین برق و ایجاد روشنایی آن جزو مهمترین اقدامات در سال جاری است.
سرپرست توزیع برق هرمزگان اظهارداشت: با همکاری یگان های نظامی مستقر در جزیره لارک، مولدهای برق اختصاصی واحدهای نظامی در ساعات اوج مصرف تابستان به منظور کاهش پیک بار شبکه، وارد مدار تولید برق می شوند و مقرر شد در تعامل با تمامی مشترکان برای عبور از پیک بار تابستان اقدام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24398

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.