2
معاون اول رئیس جمهور:

تامین «آب» از معضلات مهم کشور است/ ۴ خط اصلی آبرسانی در دست اجراست

  • کد خبر : 89310
  • 15 آبان 1401 - 20:38
تامین «آب» از معضلات مهم کشور است/ ۴ خط اصلی آبرسانی در دست اجراست
"محمد مخبر" در پایان سفر یک‌روزه خود به استان هرمزگان، در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: امروزه کشور به رغم برخی مشکلاتی که دیده می شود، در نقطه خوبی قرار گرفته است و در این مدت توانستیم گره‌های بزرگی را در فروش نفت، جابه‌جایی پول، تامین کالاهای اساسی، کرونا، استقراض و تورم باز کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: آب امروز یکی از معضلات مهم کشور است و بر این اساس ۴ خط اصلی آبرسانی تعریف شده و در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد مخبر” در پایان سفر یک‌روزه خود به استان هرمزگان، در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: امروزه کشور به رغم برخی مشکلاتی که دیده می شود، در نقطه خوبی قرار گرفته است و در این مدت توانستیم گره‌های بزرگی را در فروش نفت، جابه‌جایی پول، تامین کالاهای اساسی، کرونا، استقراض و تورم باز کنیم.
وی با تأکید بر اینکه دشمن به بعضی مشکلات کشور دل‌بسته است، گفت: در بحث ثبات اقتصادی، تورم و سرمایه‌گذاری، گام های بلندی برداشته‌ایم و تا امروز نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری، توافق و یا تفاهم صورت گرفته است.

 

 

نیروگاهیان

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه‌داد: برای حل مشکلات کشور همواره نگاه ما به ظرفیت‌های داخلی کشور بوده و در بحث آب که امروز یکی از معضلات اصلی کشور و همین استان است ۴ خط اصلی انتقال آب تعریف شده و در دست اقدام است.
مخبر تصریح‌ کرد: با توجه به اینکه پیشرفته‌‌ترین شهرهای دنیا در سواحل قرار گرفته‌اند، در نوار جنوبی کشور از ماهشهر تا چابهار ۲۰ شهر جدید در حال ساماندهی و برنامه ریزی احداث است.
مخبر اظهار داشت: امروزه کشور به رغم برخی مشکلاتی که دیده می شود، در یک نقطه خوبی قرار گرفته است و در این مدت توانستیم گره‌های بزرگی را در فروش نفت، جابه جایی پول، تامین کالاهای اساسی، کرونا، استقراض و تورم باز کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=89310
  • نویسنده : مریم حاج‌نوروز نظری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.