4
رئیس سندیکای تولیدکنندگان سیمان مطرح کرد

تامین برق صنایع در تابستان به بهترین نحو و طبق برنامه‌ انجام شد/ ذخایر کلینکر از ۱۵ میلیون تن فراتر رفت

  • کد خبر : 113192
  • 09 مهر 1402 - 14:40
تامین برق صنایع در تابستان به بهترین نحو و طبق برنامه‌ انجام شد/ ذخایر کلینکر از ۱۵ میلیون تن فراتر رفت
حمید فرمانی، رئیس سندیکای تولیدکنندگان سیمان با اشاره به آخرین وضعیت ذخایر کلینکر کارخانه‌های سیمان کشور گفت: هم اکنون ذخایر کلینکر کارخانه‌های تولید سیمان از 15 میلیون تن فراتر رفته است و ذخیره کافی برای تولید سیمان طی 115 روز آینده وجود دارد.

رئیس سندیکای تولیدکنندگان سیمان گفت: تامین برق صنایع در تابستان سال جاری به بهترین نحو و منطبق بر برنامه‌ریزی انجام شد و جا دارد از همراهی وزارت نیرو در این بخش تشکر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حمید فرمانی، رئیس سندیکای تولیدکنندگان سیمان با اشاره به آخرین وضعیت ذخایر کلینکر کارخانه‌های سیمان کشور گفت: هم اکنون ذخایر کلینکر کارخانه‌های تولید سیمان از ۱۵ میلیون تن فراتر رفته است و ذخیره کافی برای تولید سیمان طی ۱۱۵ روز آینده وجود دارد.

رئیس سندیکای تولیدکنندگان سیمان با اشاره به مفهوم ذخایر کلینکر گفت: ذخیره ۱۵ میلیون تنی کلینکر یعنی اگر کارخانه‌های سیمان تا ۱۱۵ روز آینده تولید انرژی‌بر ترین محصول خود یعنی کلینکر را متوقف کنند با ذخیره موجود می‌توانند بدون هیچ مسئله‌ای سیمان مورد نیاز بازار را تامین کنند.

وی افزود: در سایه تامین برق پایدار طی۶ ماهه گذشته نستب به ۶ ماه مشابه سال قبل، تولید سیمان و کلینکر کارخانه‌ها در سراسر کشور نه تنها کاهش نداشته بلکه با افزایش ۱۰ درصدی مواجه شده است.

 

 

نیروگاهیان

فرمانی تاکید کرد: تامین برق صنایع در تابستان سال جاری به بهترین نحو و منطبق بر برنامه‌ریزی انجام شد و جا دارد از همراهی وزارت نیرو در این بخش تشکر کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=113192
  • نویسنده : مریم حاج‌نوروز نظری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.