1
مدیر عامل شرکت برق حرارتی در بازدید از نیروگاه نکا عنوان کرد:

تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است

  • کد خبر : 131669
  • 31 اردیبهشت 1403 - 11:18
تامین برق پایدار رسالت اصلی و اولویت اول صنعت برق حرارتی است
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی به منظور بررسي ميزان پيشرفتكار پروژه ها و فعالیتهای تعمیراتی و تسریع در رفع چالشها و محدودیت های تولید، از نيروگاه شهيدسليمي نكا بازديد کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه نکا،  مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی به منظور بررسی میزان پیشرفتکار پروژه ها و فعالیتهای تعمیراتی و تسریع در رفع چالشها و محدودیت های تولید، از نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازدید کرد.

عبدالرسول پیشاهنگ در این بازدید و در جلسه ای که با حضور مدیران و کارشناسان نیروگاه و شرکت تولید نیروی برق شهیدسلیمی برگزار شد، پس از شنیدن گزارش پیشرفت کار پروژه های آب شیرین کن (BWRO2 ) ، لایروبی حوضچه آبگیر واحدهای بخار و آخرین وضعیت تعمیرات نیمه اساسی واحد یک بخار، با اشاره به افزایش دمای هوا و ضرورت تأمین برق مورد نیاز مشترکان، بر جدیت بیشتر و تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان بخش تولید و آمادگی کامل واحدهای نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی قبل از ورود به روزهای پیک مصرف تأکید نمود.

وی تولید پایدار انرژی و تأمین برق مورد نیاز مشترکان را اولویت اول صنعت برق حرارتی دانست و گفت: در هوای گرم تابستان با توجه به ضرورت استفاده از سیستم های سرمایشی، مردم بحق انتظار دارند که برق مورد نیاز آنان بدون وقفه تأمین شود، بنابراین برای ایفای این رسالت سنگین، لازم است همه واحدهای نیروگاهی کشور آمادگی کامل را برای تولید حداکثری داشته باشند تا بتوانیم از آزمون دشوار تأمین انرژی در ایام پیک مصرف با موفقیت و سربلند عبور کنیم.

پیشاهنگ در ادامه به اتفاق امیر دودابی نژاد معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت شرکت برق حرارتی از پروژه های در دست اجرای شیرین سازی آب دریا ( BWRO2 )، لایروبی حوضچه آبگیر واحدهای بخار، تعمیرات نیمه اساسی واحد یک بخار، پمپ خانه آب دریا و کارگاه تعمیرات بازدید کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131669

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.