5

تامین برق پایدار ۷۰۰ موکب در کشور توسط وزارت نیرو

  • کد خبر : 8118
  • 20 مهر 1398 - 22:54
تامین برق پایدار ۷۰۰ موکب در کشور توسط وزارت نیرو

مشاور مدیرعامل و رئیس ستاد عتبات عالیات توانیر مطرح کرد؛ تامین برق پایدار ۷۰۰ موکب در کشور توسط وزارت نیرو معین پور گفت: ظرفیت نیروگاه‌های منطقه آبادان و خرمشهر را حدود یک هزار و ۷۰۰ مگاوات برشمرد و افزود: مصرف برق این دو منطقه حدود ۷۰۰ مگاوات است، بدین منظور شرایط مناسبی به لحاظ تامین […]

مشاور مدیرعامل و رئیس ستاد عتبات عالیات توانیر مطرح کرد؛ تامین برق پایدار ۷۰۰ موکب در کشور توسط وزارت نیرو

معین پور گفت: ظرفیت نیروگاه‌های منطقه آبادان و خرمشهر را حدود یک هزار و ۷۰۰ مگاوات برشمرد و افزود: مصرف برق این دو منطقه حدود ۷۰۰ مگاوات است، بدین منظور شرایط مناسبی به لحاظ تامین برق وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مسعود معین‌پور مشاور مدیرعامل و رئیس ستاد عتبات عالیات توانیر ظرفیت نیروگاه‌های منطقه آبادان و خرمشهر را حدود یک هزار و ۷۰۰ مگاوات برشمرد و افزود: مصرف برق این دو منطقه حدود ۷۰۰ مگاوات است، بدین منظور شرایط مناسبی به لحاظ تامین برق وجود دارد.

او با اشاره به اینکه خدمات برق‌رسانی در دو بخش درون‌مرزی و برون‌مرزی در حال انجام است، گفت: داخل کشور به منظور برق‌رسانی و تامین برق پایدار پارکینگ‌های مستقر در چهار پایانه مرزی شلمچه، چذابه، مهران، خسروی و ۷۰۰ موکب و مراکز خدماتی در مسیر حدود ۳۲ کیلومتر خط فشار متوسط و ۲۹ کیلومتر خط فشار ضعیف احداث شده است.

مشاور مدیرعامل و رئیس ستاد عتبات عالیات توانیر تاکید کرد: برای تامین روشنایی ۴۳۱ هکتار پارکینگ و مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی بیش از چهار هزار و ۸۰۰ دستگاه پروژکتور نصب شده است.

معین‌پور افزود: در خارج از مرز‌ها نیز ۱۰ اکیپ برق‌رسانی به شهر‌های نجف و کربلا اعزام شده است تا به مراکز خدماتی و مواکب نیازمند برق‌رسانی، خدمات لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8118

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.