3

تامین ۹۸ درصد روشنایی معابر اصلی استان البرز

  • کد خبر : 24712
  • 24 اردیبهشت 1399 - 20:40
تامین ۹۸ درصد روشنایی معابر اصلی استان البرز
روشنایی ۹۸ درصد معابر اصلی و ۹۲ درصد معابر فرعی استان البرز تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز، از تامین ۹۸ درصدی روشنایی معابر اصلی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهنام بیات” ضمن اعلام این خبر افزود: روشنایی ۹۸ درصد معابر اصلی و ۹۲ درصد معابر فرعی استان البرز تامین شده است.
وی با بیان این که سال گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه جاری صرف تامین روشنایی معابر استان شده است، گفت: در خصوص خرید تجهیزات، مناقصات برگزار شده، اما شیوع ویروس کرونا در کشور مانع از آن شد تا سازنده بتواند تجهیزات مورد نیاز شرکت توزیع برق استان البرز را به‌موقع تامین کند و با توجه به شرایط فعلی این اقدام در ابتدای اردیبهشت ماه صورت گرفته و امیدواریم با توزیع لامپ بین مناطق برق این مشکلات حل شود.

نیروگاهیان

بیات در ادامه افزود: شهروندان می‌توانند مشکل قطعی برق منطقه خود را از طریق ارتباط با دفتر رسیدگی به شکایات اطلاع‌رسانی کرده و یا با ثبت در پورتال این شرکت کد رهگیری دریافت نمایند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با نوید اینکه امسال سال خوبی برای شهروندان فردیسی از نظر تامین روشنایی معابر است، گفت: درخصوص تامین روشنایی شهر فردیس این شرکت با شهرداری منطقه مربوطه تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده که بر اساس آن شهرداری فردیس متعهد شده تامین روشنایی بعضی معابر را عهده‌دار و سایر معابر فردیس نیز توسط شرکت توزیع نیروی برق استان البرز تامین شود.
وی در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۱۲۱ و سامانه ۳۳۱۲۱ مطرح کنند و همکاران ما در این سامانه پاسخگو هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24712

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.