10

تاکید بر مدیریت مصرف در نشست مدیران گاز و برق خوزستان

  • کد خبر : 40300
  • 20 دی 1399 - 21:15
تاکید بر مدیریت مصرف در نشست مدیران گاز و برق خوزستان
بخش قابل توجهی از تولید انرژی برق در خوزستان در نیروگاه‌های حرارتی انجام می‌شود که خوراک اصلی آن گاز است، از سوی دیگر بخش بزرگی از صنابع نفت و گاز در استان از برق تغذیه می‌کنند که همین موارد موضوع نشست عبدالله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان و محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در این شرکت بوده است.

در دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و مدیرعامل شرکت گاز استان، بر همکاری‌های دو جانبه و کاهش مصرف برق و گاز تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، بخش قابل توجهی از تولید انرژی برق در خوزستان در نیروگاه‌های حرارتی انجام می‌شود که خوراک اصلی آن گاز است، از سوی دیگر بخش بزرگی از صنابع نفت و گاز در استان از برق تغذیه می‌کنند که همین موارد موضوع نشست عبدالله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان و محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در این شرکت بوده است.
با توجه به فصل سرما و افزایش مصرف انرژی، موضوع چگونگی صرفه جویی در مصرف گاز و برق در این جلسه مطرح و مقرر شد که دو شرکت با همکاری همدیگر اقدامات مدیریت مصرفی را ادامه و به صورت مستمر در ایام سال انجام دهند.

تامین خوراک ( گاز) برای نیروگاه تولید پراکنده برق از دیگر محورهای این نشست بوده و بنا شد مطالعات مکان‌یابی احداث چند نیروگاه در شهرهای دزفول، شوش دانیال، ایذه و رامهرمز با همکاری دو شرکت انجام تا در مکانی مناسب در نزدیکی لوله‌های گاز با فشار مناسب و نیز پست‌های فوق توزیع احداث شوند.

بررسی مدیریت مصرف گاز در نیروگاه‌ها، از دیگر محورهای مطرح شده از سوی مدیران عامل و معاونان دو شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و گاز استان بوده است.
انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40300
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.