4

تاکید رئیس جمهور بر اجرای پروژهای آب و برق طبق برنامه زمانبندی

  • کد خبر : 21313
  • 22 فروردین 1399 - 11:05
تاکید رئیس جمهور بر اجرای پروژهای آب و برق طبق برنامه زمانبندی

رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر نیرو، ضمن دریافت گزارشی از روند اجرای طرح‌های صنعت آب و برق تاکید کرد که پروژه‌های زیربنایی آب و برق در شرایط جدید، طبق برنامه باید مورد بهره برداری قرار بگیرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی، در […]

رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر نیرو، ضمن دریافت گزارشی از روند اجرای طرح‌های صنعت آب و برق تاکید کرد که پروژه‌های زیربنایی آب و برق در شرایط جدید، طبق برنامه باید مورد بهره برداری قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی، در تماس تلفنی با وزیر نیرو، با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال”جهش تولید”، نقش طرح‌های حوزه آب و برق و انرژی را در توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، محوری و بسیار با اهمیت خواند و بر بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ در این حوزه‌ها طبق زمانبندی‌های تعریف شده، تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه پرسنل وزارت نیرو برای تامین نیازهای کشور در حوزه انرژی در روزهای مبارزه با کرونا، اظهار داشت: حفظ سلامت کارکنان فعال در حوزه‌های تولید و خدمت‌رسانی به مردم، اولویت نخست است و پروتکل‌های بهداشتی باید به دقت در همه بخش‌های این وزارتخانه‌ رعایت شود.

نیروگاهیان

“رضا اردکانیان” وزیر نیرو نیز در این تماس تلفنی، با تاکید بر اجرای دقیق دستورات رئیس جمهور درخصوص بهره‌برداری از پروژه‌های زیربنایی آب و برق طبق برنامه و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در همه بخش‌های وزارتخانه، گزارش‌هایی را از روند اجرای طرح‌های صنعت آب و برق و پروژه‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی ارائه کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21313

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.