3

تاکید وزیر نیرو بر آمادگی برای مهار آبگرفتگی احتمالی معابر خوزستان

  • کد خبر : 66434
  • 28 آذر 1400 - 19:39
تاکید وزیر نیرو بر آمادگی برای مهار آبگرفتگی احتمالی معابر خوزستان
"علی اکبر محرابیان" در تماس تلفنی با محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان، ضمن بررسی آخرین وضعیت استان و اهواز در بارش‌های اخیر، بر استفاده از همه امکانات و استعداد شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای به حداقل رسیدن آب گرفتگی معابر در اهواز و دیگر شهرهای استان تاکید کرد.

وزیر نیرو در پی بارش‌های دو روزه در خوزستان، روز یکشنبه در تماس تلفنی با مدیرعامل آبفای خوزستان، با تشکر از اقدامات انجام شده برای جلوگیری از آبگرفتگی در معابر استان، بر آمادگی تمام امکانات آبفا برای دفع آبگرفتگی احتمالی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، “علی اکبر محرابیان” در تماس تلفنی با محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان، ضمن بررسی آخرین وضعیت استان و اهواز در بارش‌های اخیر، بر استفاده از همه امکانات و استعداد شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای به حداقل رسیدن آب گرفتگی معابر در اهواز و دیگر شهرهای استان تاکید کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه هم اکنون شرایط در خوزستان در وضعیت عادی قرار دارد، افزود: مواردی از آبگرفتگی در برخی مناطق استان گزارش شده که جزیی بوده و با اقدام سریع تیم‌های عملیاتی مشکل این نقاط رفع و شرایط به حالت عادی برگشته است.

 

 

نیروگاهیان

کرمی نژاد با اشاره به اصلاح شبکه فاضلاب اهواز در ۱۲۶ جبهه عملیاتی، گفت: در پنج ماه گذشته اقدامات گسترده‌ای برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز انجام شده است که بارندگی‌های اخیر، موثر بودن این اقدام‌ها را نشان داد.

همچنین به دلیل اهمیت موضوع، “حمیدرضا جانباز” مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور صبح روز یکشنبه به منظور بررسی وضعیت معابر اهواز، با حضور در این شهر با بازدید از معابر شهری از تعدادی از ایستگاه‌های پمپاژ اهواز نیز دیدن کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=66434
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.