4

تبدیل انشعاب غیرمجاز به موقت راهکاری برای صرفه جویی در مصرف برق

  • کد خبر : 10882
  • 25 آذر 1398 - 17:19
تبدیل انشعاب غیرمجاز به موقت راهکاری برای صرفه جویی در مصرف برق

مدیر توزیع نیروی برق ناحیه هفت شیراز گفت: تبدیل انشعاب های غیرمجاز به موقت، راهکاری تاثیرگذار برای صرفه جویی در مصرف برق محسوب می شود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، بازیار خاطرنشان کرد: از سال ها قبل، انشعاب غیرمجاز برق یکی از معضلات محدوده جنوب و جنوب شرق شیراز […]

مدیر توزیع نیروی برق ناحیه هفت شیراز گفت: تبدیل انشعاب های غیرمجاز به موقت، راهکاری تاثیرگذار برای صرفه جویی در مصرف برق محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، بازیار خاطرنشان کرد: از سال ها قبل، انشعاب غیرمجاز برق یکی از معضلات محدوده جنوب و جنوب شرق شیراز بود که به دلیل گسترش ساخت و ساز و نبود نظارتهای کافی، شاهد توسعه واحدهای مسکونی فاقد مجوز بودیم.

او گفت: حجم بالای انشعاب های غیرمجاز در این محدوده منجر به افت کیفی برق ،نارضایتی دیگر مشترکین وکاهش ایمنی خصوصا برای شهروندان شده بودکه این موضوع به یکی از دغدغه های اصلی شرکت توزیع برق شیراز تبدیل شده بود.

بازیار با یادآوری اینکه مشکل انشعابهای غیرمجاز منحصر به این محدوده از شیراز نبوده است، گفت: طی سالهای اخیر و با تدابیر اندیشیده شده، راهکارهایی برای جمع آوری انشعابهای غیرمجاز اجرایی شد که مهمترین و تاثیرگذارترین آنها تبدیل آنها به انشعاب قانونی از طریق برقهای غیر دایم بوده است.

مدیر برق ناحیه هفت شیراز اضافه کرد: طی ۵ سال گذشته تعداد۳۲۰۰ انشعاب غیرمجاز شناسایی و به انشعاب غیر دایم تبدیل شده است.

بازیار در عین حال اقدامات فرهنگی را بهترین راهکار برای ممانعت از هدر رفت انرژی برق دانست و گفت: یکی از برنامه های مهم شرکت توزیع نیروی برق شیراز، اجرای برنامه های فرهنگی با هدف ارتقاء آگاهی های مردم در راستای بهینه سازی مصرف برق است.

بازیار با اشاره به اینکه امور هفت شیراز محدوده جغرافیایی وسیعی را پوشش می دهد، گفت: محدوده تحت مدیریت این امور تمام انشعابها و اشتراکهای برق تا مرز شهرستانهای کوار، سروستان و بخش داریون را در بر می گیرد.

او خاطرنشان کرد که مشترکان این امور مجموعه ای از اشتراکهای خانگی، صنعتی، کشاورزی،تجاری و عمومی است لذا با واقع شدن شهرک صنعتی بزرگ شیراز و منطقه ویژه اقتصادی تداوم برق رسانی به این مشترکین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بازیار تعداد مشترکان این امور را۶۲۰۰۰ اشتراک ذکر و اضافه کرد: آمار تقریبی از حجم انشعابهای غیرمجاز در این محدوده، ۱۲۰۰۰ مورد است.

او همچنین خاطر نشان کرد جهت رفاه حال ۸ روستای محدوده قره باغ(روستاهای سید صفری ،کیان آباد،شاپور جان،کرونی،محمودآباد،جمال آباد،حسن آباد و کفری) که به امور توزیع برق منطقه ۴ نزدیک تر بودند از ابتدای آبان ماه ۹۸ کلیه خدمات این عزیزان در آن امور واقع در خیابان سراج صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10882

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.