4

تبدیل بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌ فرسوده برق به کابل خودنگهدار در گیلان

  • کد خبر : 58884
  • 24 شهریور 1400 - 15:45
تبدیل بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌ فرسوده برق به کابل خودنگهدار در گیلان
"محمد اسماعیل هنرمند"، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون و با اولویت شناسایی نقاط حادثه خیز و قابل بهبود، حدود 1400 کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق فرسوده استان با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.

بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار از ابتدای سال ۹۹ تاکنون در استان گیلان با اعتباری حدود ۱۸۰ میلیارد تومان جایگزین کابل‌های فرسوده و قدیمی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد اسماعیل هنرمند”، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون و با اولویت شناسایی نقاط حادثه خیز و قابل بهبود، حدود ۱۴۰۰ کیلومتر از شبکه‌های توزیع برق فرسوده استان با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.
وی افزود: اعتبار صرف شده برای این کار تاکنون حدود ۱۸۰ میلیارد تومان بوده و هدف اصلی از اجرای آن حرکت به سوی پاسخگویی بهتر به مشترکان و افزایش کیفیت خدمت رسانی است.
هنرمند خاطرنشان کرد: امروز نیز در شهرستان خمام و در روستای طالکام و به همت ۵ اکیپ اجرایی با اعتباری قریب به ۳ میلیارد ریال، ۲۰۰۰ متر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اظهار داشت: در شهرستان خمام در سال ۱۳۹۹ ، بالغ بر ۲۸ کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری حدود ۳۴ میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۰ نیز تاکنون ۱۵ کیلومتر کابل خودنگهدار با صرف هزینه بیش از ۲۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من) کوتاه‌ترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشی‌ها  محسوب می‌شود که برای تحقق این مهم، مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس  www.gilanpdc.ir یا کافه بازار با نصب این اپلیکیشن جامع  و کاربردی از مزایای آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=58884
  • نویسنده : حامد رسولی‌نژاد
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.