2
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرد:

تبدیل شبکه آبرسانی سقایی به “ایستگاه ثابت” در برخی روستاهای کشور

  • کد خبر : 67163
  • 06 دی 1400 - 22:32
تبدیل شبکه آبرسانی سقایی به “ایستگاه ثابت” در برخی روستاهای کشور
"​حمیدرضا جانباز" در آئین امضای تفاهم‌نامه طرح آبرسانی سردار قاسم سلیمانی میان ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات نگاه ویژه‌ای به موضوع آب دارد که همین نگاه، ایده شکل‌گیری این تفاهم‌نامه بوده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: به دنبال امضای تفاهم‌نامه میان ستاد بازسازی عتبات عالیات و‌ شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شبکه آبرسانی در برخی از روستاها از حالت سقایی خارج شده و به ایستگاه ثابت تبدیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “​حمیدرضا جانباز” در آئین امضای تفاهم‌نامه طرح آبرسانی سردار قاسم سلیمانی میان ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات نگاه ویژه‌ای به موضوع آب دارد که همین نگاه، ایده شکل‌گیری این تفاهم‌نامه بوده است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر وزیر نیرو هم تاکید بسیاری بر موضوع ساماندهی شبکه آبرسانی در روستاها داشت تا در روستاهایی که شبکه آبرسانی نداریم و مردم مشکلاتی دارند، آبرسانی از حالت سقایی که سبب انتظار مردم برای رسیدن تانکرهای آب شده بود، خارج شده و به ایستگاه ثابت آب شرب تبدیل شود که نتیجه آن منجر به امضای این تفاهم‌نامه شد.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه این اتفاق شروع بسیار خوبی در آستانه بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات از محل کمک‌های مردمی اقدام به خرید و نصب مخازن ثابت و تعدادی کانتر سیار کرد و از سوی دیگر ما در مجموعه وزارت نیرو هم آب بخشی از این روستاها را تامین می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=67163
  • نویسنده : ریحانه جاویدی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.