5

تبدیل شمارشگر پالس مکانیکی کنتورهای مازوت نیروگاه شهید مفتح به نوع الکترونیکی

  • کد خبر : 31337
  • 06 شهریور 1399 - 14:36
تبدیل شمارشگر پالس مکانیکی کنتورهای مازوت نیروگاه شهید مفتح به نوع الکترونیکی
مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح با اعلام این خبر گفت: این پروژه همراه با سیستم مونیتورینگ دیجیتالی با استفاده سنسورهای القایی و میکرو کنترلر روی کنتور مازوت مسیر ساپلای مازوت در هیترخانه واحد ۴ نیروگاه با موفقیت به انجام رسید.

عملیات نصب، تست و راه اندازی اولیه پروژه تبدیل شمارشگر پالس مکانیکی کنتورهای مازوت نیروگاه شهید مفتح به نوع الکترونیکی با موفقیت به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح با اعلام این خبر گفت: این پروژه همراه با سیستم مونیتورینگ دیجیتالی با استفاده سنسورهای القایی و میکرو کنترلر روی کنتور مازوت مسیر ساپلای مازوت در هیترخانه واحد ۴ نیروگاه با موفقیت به انجام رسید.

عبدالمجید دیناروند با بیان اینکه این پروژه توسط آقای سیفی از پرسنل خلاق، مبتکر و کارگر نمونه کشوری به اجرا درآمده است افزود:
اجرای این طرح که به منظور رفع اشکالات مکرر کنتورهای مکانیکی مازوت واحدها ،انجام شده است علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد صرفه‌جویی های اقتصادی بالا، از دقت بالایی در اندازه گیری و محاسبات مربوط به راندمان نیروگاه برخوردار است و کمک شایانی به بهره برداری و پایداری واحدها خواهد داشت.​

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=31337

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.