4

تجاوز به حریم شبکه برق باعث برق گرفتگی دو شهروند شد

  • کد خبر : 24769
  • 25 اردیبهشت 1399 - 15:06
تجاوز به حریم شبکه برق باعث برق گرفتگی دو شهروند شد
دو مرد میانسل گلستانی به دلیل بی‌توجهی در حین جابجایی مصالح ساختمانی برای ساختن لانه کبوتر دچار برق گرفتگی و آسیب شدند و این مورد نیز به آمار حوادث ناشی از عدم توجه به نکات و اصول ایمنی افزوده شد.

رئیس اداره برق بخش گلستان گفت: بی‌توجهی و تجاوز به حریم شبکه برق در ساخت و ساز، باعث برق گرفتگی دو شهروند گلستانی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، دو مرد میانسل گلستانی به دلیل بی‌توجهی در حین جابجایی مصالح ساختمانی برای ساختن لانه کبوتر دچار برق گرفتگی و آسیب شدند و این مورد نیز به آمار حوادث ناشی از عدم توجه به نکات و اصول ایمنی افزوده شد.

صادقی رئیس اداره برق بخش گلستان با تایید خبر برق گرفتگی این دو شهروند بهارستانی، بیان داشت: متاسفانه تجاوز به حریم شبکه‌های برق در ساخت و سازها در شهرگلستان هر ساله باعث بروز چنین حوادث ناگواری می شود.

وی در ادامه باتاکید بر اینکه بروز چنین حوادث تنها محدود به شهرستان بهارستان نمی باشد، تشریح کرد: متاسفانه هر ساله در استان تهران حدود ۷۰۰ نفر بخاطر تجاوز غیر قانونی به حریم شبکه برق شهری در ساخت و سازها دچار برق گرفتگی و مرگ می شوند.

نیروگاهیان

صادقی درپایان باتوجه به شدت حادثه برق گرفتگی و وضعیت دو شهروند آسیب دیده، خاطرنشان کرد: متاسفانه حال این دو شهروند گلستانی وخیم گزارش شده و هم اکنون با تلاش تیم پزشکی درحال مداوا می باشند.

درپایان لازم به ذکر است که ساخت و سازهای غیرمجاز تنها از زاویه ذکر شده توسط این مقام مسئول باعث بروز مشکل نمی شود و این معضل در شهرستان بهارستان سال‌ها است که به عنوان منشأ بسیاری از مشکلات و معضلات به شمار می رود و این درحالی است که هنوز اقدامات اثرگذاری در جهت مقابله با آن صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24769

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.