4

تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان (شرق استان) شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

  • کد خبر : 13050
  • 12 دی 1398 - 8:52
تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان (شرق استان) شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

در راستای نکوداشت مقام و منزلت پیشکسوتان و بازنشستگان ، مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با حضور مدیر عامل و معاونین و خانواده بازنشستگان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ مهندس علی اکبرنصیری مدیر عامل شرکت ، ضمن […]

در راستای نکوداشت مقام و منزلت پیشکسوتان و بازنشستگان ، مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با حضور مدیر عامل و معاونین و خانواده بازنشستگان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ مهندس علی اکبرنصیری مدیر عامل شرکت ، ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع صمیمی خانواده پیشکسوتان صنعت توزیع برق استان گلستان ، تکریم و حفظ حرمت سالمندان و پیشکسوتان را از آموزه های دینی و ارزشهای فرهنگ غنی ایرانیان دانست و افزود: امروز گردهم آمده ایم تا از زحمات و تلاش بزرگوارانی قدردانی کنیم که بهترین سالهای عمر خود را در خدمت به مردم سپری کردند .وی تکریم بازنشستگان ، حفظ حرمت آنان و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به این عزیزان را ازمهمترین اولویت شرکت عنوان نمود و به ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگ باکانون بازنشستگان و حمایتهای لازم درجهت رضایت و آسایش پیشکسوتان فرهیخته اشاره داشت .در این گردهمایی صمیمی ، مهندس خاندوزی، دبیر و خزانه دار کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان گلستان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان به ایراد سخنرانی پرداخت.در پایان با اهداء لوح و هدیه از بازنشستگان تقدیر بعمل آمد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13050

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.