4

تجمع اعتراضی در نیروگاه دماوند/ مدیریت غلط بزرگترین نیروگاه خاورمیانه

  • کد خبر : 29220
  • 29 تیر 1399 - 14:05
تجمع اعتراضی در نیروگاه دماوند/ مدیریت غلط بزرگترین نیروگاه خاورمیانه
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق دماوند کبیری با حضور در جمع پرسنل از کلیه بی انضباطی های مالی و روند کاهش حقوق و مزایای حقه پرسنل اعلام بی اطلاعی نموده و خود را ناتوان در حل این مشکلات عنوان کرده و مدیران بانک دی را که مالک نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت(دماوند) است مسئول پاسخگویی تشخیص دادند.

پیرو نابسامانی های مدیریتی در چند سال اخیر و تغییرات آنی در اعضا هیات مدیره شرکت مدیریت تولید برق دماوند که باعث ایجاد تنش های فراوان و بی انضباطی های شدید مالی در سطح این شرکت شده، کارکنان این شرکت در تجمع اعتراضی که از ساعت هفت و نیم صبح آغاز شده، پیگیر وضعیت نابسامان و مشکلات حقوقی و صنفی خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، پیرو نابسامانی های مدیریتی در چند سال اخیر و تغییرات آنی در اعضا هیات مدیره شرکت مدیریت تولید برق دماوند که باعث ایجاد تنش های فراوان در سطح این شرکت و بی انضباطی های شدید مالی در سطح این شرکت شده بود ، پرسنل این شرکت با درک صحیح شرایط جامعه به کار خود با تمام توان ادامه داده اما ادامه این روندها که در کاهش حقوق و مزایای پرسنل، نمود شدیدی پیدا کرده بود و مخفی کاری های زیان آور مدیریت این شرکت که با وعده های دروغین لاپوشانی می‌شد بالاخره پس از اعلام چندین باره مخالفت و اعتراضات پرسنل صبر آنان را لبریز و ناگزیر به حضور در مقابل دفتر مدیریت عامل نمود تا پاسخ شایسته را دریافت دارند. مدیر عامل وزوایی که سال گذشته در همین ایام قول مرتفع نمودن مشکلات حقوق و مزایا و پردخت به موقع و امنیت شغلی و روانی را داده بود ، امروز از هرگونه پاسخی امتناع ورزیده و در گوشه ای از محوطه مستقر شده و به نظاره پرسنل اقدام نمود.

چندی پیش نیز وی طی مرقومه ای از خالی بودن حساب ۹ میلیارد تومانی صندوق ذخیره کارکنان و عدم پرداخت سهم شرکت خبر داده بود.

همچنین او برای فرار از تعهدات پرسنل شامل حق سنوات، حق صندوق، حق سختی کار و سایر تعهدات شرکت تعمدا بحث واگذاری سهام شرکت به خود پرسنل را مطرح نمودند که با مخالفت شدید پرسنل مواجه شده بود.

هم اکنون نیز وی بحث واگذاری شرکت به شخص ثالث را مطرح نمودند که این موضوع نیز با مخالفت شدید کلیه پرسنل همراه است.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق دماوند کبیری هم با حضور در جمع پرسنل از کلیه بی انضباطی های مالی و روند کاهش حقوق و مزایای حقه پرسنل اعلام بی اطلاعی نموده و خود را ناتوان در حل این مشکلات عنوان کرده و مدیران بانک دی را که مالک نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت(دماوند) است مسئول پاسخگویی تشخیص دادند.

تجمع از ساعت ۷ونیم صبح آغاز شده و پرسنل با حفظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در مکانهای سربسته با استفاده از ماسک پیگیر وضعیت نابسامان و مشکلات حقوقی و صنفی خود هستند.

نامه ای به مدیرعامل بانک دی تهیه شده که با بیان دغدغه ها و مشکلات پیش آمده در این سالیان پس از واگذاری نیروگاه به بخش خصوصی(یعنی بنیاد شهید و امور ایثارگران)، خواستار توقف روند واگذاری به شرکت ثالث و تضمین بابت امنیت شغلی و روانی خود هستند.

پرسنل خواستار حضور برات کریمی مدیرعامل بانک دی در نیروگاه هستند.قابل ذکر است وزوایی و کبیری در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه نیروگاه را ترک کردند!

امنیت شغلی و حفظ حقوق و مزایای عرف بر اساس ماده ۲۶ قانون کار جمهوری اسلامی ایران خواسته اکید پرسنل است.پیگیری معوقات حق سنوات، صندوق ذخیره شرکت، بیمه عمر، و اعلام مخالفت با واگذاری شرکت به شخص ثالث موارد مطروحه پرسنل جهت پیگیری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29220

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.