8

تحصن پرسروصدای نیروهای رسمی پتروشیمی بندرامام به عملکرد آقای مدیرعامل

  • کد خبر : 11141
  • 27 آذر 1398 - 0:54
تحصن پرسروصدای نیروهای رسمی پتروشیمی بندرامام به عملکرد آقای مدیرعامل

  به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شعار سال از پتروشیمی بندرامام خمینی خبرمی‌رسد که تعداد قابل توجهی از نیروهای رسمی این شرکت با تجمع در مقابل درب اتاق مدیرعامل این شرکت خواستار پاسخگویی وی به عدم رسیدگی لازم به نیروی انسانی بالاخص نیروهای رسمی شده اند. تحصن پرسروصدای نیروهای رسمی پتروشیمی بندرامام […]

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شعار سال از پتروشیمی بندرامام خمینی خبرمی‌رسد که تعداد قابل توجهی از نیروهای رسمی این شرکت با تجمع در مقابل درب اتاق مدیرعامل این شرکت خواستار پاسخگویی وی به عدم رسیدگی لازم به نیروی انسانی بالاخص نیروهای رسمی شده اند.

تحصن پرسروصدای نیروهای رسمی پتروشیمی بندرامام به عملکرد آقای مدیرعامل

از پتروشیمی بندرامام خبرمی‌رسد که تعداد قابل توجهی از نیروهای رسمی این شرکت با تجمع در مقابل درب اتاق مدیرعامل این شرکت خواستار پاسخگویی وی به عدم رسیدگی لازم به نیروی انسانی … از پتروشیمی بندرامام خمینی خبرمی‌رسد که تعداد قابل توجهی از نیروهای رسمی این شرکت با تجمع در مقابل درب اتاق مدیرعامل این شرکت خواستار پاسخگویی وی به عدم رسیدگی لازم به نیروی انسانی بالاخص نیروهای رسمی شده اند. بنابراین خبر، پس از گذشت بیش از ۲ ساعت از آغاز این اعتراضات هنوز مدیرعامل شرکت در جمع کارکنان حاضر نشده است.

کارکنان این شرکت که در طی این تحصن ظاهرا دلایل خود را برای این اقدام در این نتیجه جستجو می‌کنند که آقای مدیرعامل بیشتر نشان داده که مدیرعامل پیمانکاران است تا نیروهای رسمی معتقدند باید سروسامان جدی به امور رفاهی آنان داده شود. بنابراین گزارش پتروشیمی بندرامام حدود ۳ هزار نیروی رسمی دارد که در هر شیفت حدود ۸۵۰ نیرو مشغول بکار خواهند بود. براساس شنیده ها هم اکنون تعداد معترضین حدود ۳۰۰ نفر عنوان شده است.

انتهای پبام/

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11141

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.